Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka Lahti on asua? Millaisia ovat lahtelaiset?

Vierailija
01.06.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin asumaan liki 2 vuotta ja se todellakin riitti! Ihmiset on epäystävällisiä moukkia! Ruma kaupunki muutenkin.

Vierailija
2/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt. Täällä on kesäisin varsinkin kiva olla lapsen kanssa. Kotieläinpiha, perhepuisto, satama yms. Lyhyt matka helsinkiin missä on taas lintsit, korkeasaaret ja muut isommat paikat. Mukavasti kauppoja, hyvä kirjasto, teatteri ja sibeliustalolla kaikenlaista musiikkitarjontaa. Ravintolatarjonnasta tykkään myös. Eihän tämä mikään kaunis paikka ole tai liian mukavilla ihmisillä pilattu, mutta omasta sosiaalisuudesta kiinni miten tutustuu muihin ja miten viihtyy. Ainahan sitä voi vaan kotonakin olla. Onko sulla ap minkä ikäisiä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin kultturelli tai kaunis kuin Turku, ei niin kansainvälinen kuin HKi, mutta perus-mukava kaupunki. Ja ne kaupunkilegendat siitä, että kaikki ulkopaikkakuntalaiset saavat Lahtelaisilta kuonoon... houh, ne voidaan jättää omaan arvoonsa. Tervetuloa, jos olet muuttamassa!

T: lahtelainen ja ylpeä siitä

Vierailija
4/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on näin etelä-pohojalaisen näkökulmasta katsoen vähän outoja. Mutta kai se on toisinkinpäin niin ;). Itse olen ollut täällä jo 11 vuotta, mutta silti haaveilen paluusta kotiseudulle.

Plussaa Helsingin=lentokentän läheisyys.