Mitä miehen joulukalenteriin?
Lakuja, salmiakkia, lakritsipiippu, xylitolipurkkaa, korkkareita, akuankkoja, pikkuviinapulloja, kaljaa (erikoisia), punkkupullo.
Mitä vielä?
Kommentit (14)
Mäkin tein miehelle joulukalenterin, meidän lapsi kun on vasta vauva eikä vielä osaa kalenteria arvostaa. :)
Meidän kalenterissa on mm. arpa, kirjoja, keittokirjoja (mies tykkää), joitain kodinasioita, joita tiedän miehen kaipaavan tänne, lahjakortteja (hieronta, vapaailta), sukat, pyjamahousut, alushousut, t-paita, lahjakortti kahvilaan mun kanssa...
pieniä kauniita lupauslappuja sinulta?
Get it?:D
miehelle? joulukalenteri?
Ja ikää oli peräti se 18?
ja jonkun kestoloton voisi tehdä myös. Kiitos :-)
Mitään seksijuttuja en jaksa nyt tähän hieroa.
Meillä on kyllä lapsiakin, mutta samallahan tuo tuolle ukkokullalle kalenteri tulee. Toivottavasti ei mene sekaisin lahjat :-)
Ikää on 42 :-)
Kyllä mäkin tykkäisin jos joku mulle tekisi kalenterin!
Ap
ap! Kyllä miestäkin on hyvä välillä huomioida, ei joulu ole vain lapsille! Mies on usein se, joka jää huomioimatta, en ymmärrä miksi vain keskenkasvuiset ansaitsevat jotakin extraa. Ap:n mies on oletettavasti hyvä tyyppi, koska hänelle viitsii kalenteriakin miettiä.
Voisit muutamaan päivään lisätä jonkun kivan viestin miehelle, jotain mitä ei nyt niin usein tule sanottua.
Eikö sitä jo maailma täynnä. Voisiko toiselle antaa jotakin mitä ei tarvitse ostaa ja omistaa?
Itse voisi haluta kalentiriini kaunita ajatuksia, ystävällisiä tekoja, yhteisiä hetkiä...
1. Iltasauna lasten nukahdettua.
2. Aamiainen vuoteeseen
3. cd-soittimeen viritetty yhteinen laulu, joka herättää muistoja
4. Elokuvalippu illan näytökseen eli puolisolle omaa aikaa
5. Hartiahieronta
6. Ajatuksella valittu / kirjoitettu runo
7. Lupaus herkullisesta illallisesta, jonka aikoo puolisolleen valmistaa
8. Lastenhoito järjestetty, yhteinen meno.
9. Hyvää suklaata/kahvia/teetä esim.
10. Kauniita ajatuksia puolisosta tai yhteisistä unelmista tai miksi ei arjesta. Kiitoksen aiheita tms.
En tarkoittanut, että tässä järjestyksessä tai juuri näin, mutta jotakin em. tapaista. Ajatuksia, iloa ja suloa.
Mä olen toi vastaaja nro 5, meillä ikää 30 v. Oon piilottanut lahjat asuntoon ja jokaisessa on joulukortti, jossa lukee aina yksi syy, miksi miestäni rakastan, ja lisäksi vinkki, mistä seuraava löytyy. Mun mies on mielestäni melkoinen aarre, ollut näin ekana vauvavuonna korvaamaton ja yllättyy varmaan iloisesti mun tempauksesta. :)
Bisukka per päivä.
Esim. Tuborgin jouluolut on hyvä vaihtoehto.
24 tölkkiä.
Vierailija kirjoitti:
miehelle? joulukalenteri?
Ja ikää oli peräti se 18?
Tein pari vuotta sitten miehelle joulukalenterin 🥰 Ikää oli silloin 59. Ei ihminen tule liian vanhaksi sanomaan toiselle, että rakastan, arvostan, ja haluan yllättää ja ilahduttaa.
Lupauslappuja. 1.peppua 2.gourmet-illallinen 3.suikkulit 4. jalkahieronta 5. niskahieronta happy endillä....
Levyjä joo.
Vielä muuta?