Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo palasi risteilyltä.

Vierailija
17.10.2005 |

Onneksi pesukone on rikki, niin näin sitten tämänkin. Oli siis piilottanut matkan likapyykkinsä korin pohjalle kiireessä. Kamppeet tuoksuivat hajuvedelle, tupakalle ja ehkä läikkyneelle viinallekin. Mutta myös partavedelle ja spermalle. Selvä peli siis. Nyt täytyy funtsia mitä tekisin. Tekisi joka tapauksessa mieli naida sen kanssa illalla kun tenavat ovat nukkumassa. Tehdäkö tuosta sperma-asiasta numero vai ei? Yllättäen en siis tunnekaan samanlaisia tuntemuksia kuin etukäteen olen kuvitellut miettiessäni miltä tällainen petos mahtaisi tuntua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane vaimoas vaan, mitä pienistä, tiedätpähän nyt sitten itsekin että jos vierasta on joskus tarjolla niin antaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet voi nousta pintaan viiveelläkin..

Vierailija
4/19 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tollasella vaimolla mitään virkaa; pettää miehen! Potki se narttu ulos kodistasi! Topelius.

Vierailija
5/19 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan potkisi heti pois pikku luiskahduksen jälkeen. Onko vaimosi joku nerokkaista AV-mammoista?

Vierailija
6/19 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kohtaamassa klassista seksifantasiaa: ns. voideltu pulla eli kansankielellä liukkaille pääseminen. Itse sain samalla fantasialla elinkautisen eli herpeksen. Silti ohjeeni: pane vaan.

M.Sc.

Vierailija
7/19 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä pois: oot kiihottunut!

Vierailija
8/19 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään Sherlock Holmes, mutta tuskin sinäkään. Jos tuo kuitenkin on totta, niin minä antaisin kenkää, koska epäilit tuota jo etukäteen ja silloinhan se tarkoittaa sitä, että tää ei oo eka eikä viimeinen kerta.

Vierailija
9/19 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaako vaimosi useinkin tavaraa vieraille? Katsotko vierestä vai odotatko kotona liukkaille pääsyä?

Vierailija
10/19 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etköhän nyt tehnyt pikkuriikkisen verran omia johtopäätelmiä faktojen verukkeella????

Vierailija
11/19 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistelee muijansa pikkuhousuja matkan jälkeen.....toi partavesi haju voi tulla pelkkien hitaitten musiikkien tanssimisesta........sperman hajua et pikkuhousuista erota........

toiset pettää........toiset ei........yleensä noi pettäjät pettää lähes joka reissulla..........toiset on kännissä huoria toiset pukkeja.....sellasta se vaan on.

Vierailija
12/19 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jouluisin, mutta nyt Veikko Hursti on kuollut.

M.Sc.

Vierailija
13/19 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkaa hommia samalla teemalla, joten....?

-Herzog

Vierailija
14/19 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihtaako miehesi, vai onko sillä onnettoman pieni?

Vierailija
15/19 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa paidalla.

Vissiin on ruiskunnut aika kiihkeästi mihin sattuu.

Miksi pyykit oli piilotettu pohjalle, sherlockit?

Anyways, olemme naineet pari kertaa jo, enkä ole

ainakaan vielä alakanut jauhamaan asiasta.

On tullut tehtyä muutama sivuloikka itsekin...

AP

Vierailija
16/19 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei silloin kannata alkaa mekastamaan kumppanilleen, jos itsekin pettää. Silloinhan suhde on mallillaan kun molemmat naivat kenen kanssa huvittaa. Oliskohan eron paikka?

Vierailija
17/19 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai täällä kukaan ota tosissaan mitään, eikä kukaan tosissaan vastaa mitään. HALOO!!!???!! Kuka on niin tyhmä että uskoo jotain täällä kirjoitettua?

Vierailija
18/19 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
19/19 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä siis kumpikin pettää. Oletteko itse tyytyväisiä tilanteeseen? Kannattaisiko kuitenkin jutella? En tiedä. Mulle olis liian sotkuinen soppa tuollainen. Entäs jos jompikumpi rakastuu johonkin kumppaniinsa? Niin helposti käy.

Miksi olette yhdessä? Rakastatteko toisianne? Miksi petätte? Keskustelkaa. Luulisi, että selvittämättömät asiat voivat haitata suhdettanne ja sen läheisyyttä.

Tai tehkää miten tykkätte, en mä ymmärrä tommosesta mitään. Enkä oikeesti tahdokaan ymmärtää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän