Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi sairastuisi kesken lomasi..

Vierailija
22.11.2010 |

..lähtisitkö lapsen luo? Oletetaan, että olisit kotimaassa lomalla ja lapsi (1,5v) olisi isovanhempien luona hoidossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kyseessä ihan pelkkä flunssa tai vastaava ja kaunko "lomani" olisi tarkoitus vielä jatkua. Tosin en ole jättänyt 1,5-vuotiasta lasta kenellekään ns. lomani ajaksi muutenkaan kuin max. 1-2 yöksi.

Vierailija
2/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loma on loma ja tekee hyvää parisuhteelle, kyllä sen lapsen saa lääkäriin joku muukin kuin minä. Turha pilata lepoon ja virkistykseen tarkoitettua aikaa lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ole jättänyt lasta vieraille kun yhdeksi yöksi, eka kerta 6 v.

Vierailija
4/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normiflunssaan, niin tuskin.

Vierailija
5/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pientä nuhaa ja lämpöä ja isovanhemmat pärjäävät, niin en keskeyttäisi lomaa.

Jos lapsi joutuisi vaikka sairaalaan, lähtisin kyllä itse paikan päälle. Ylipäänsä lähtisin kotiin, jos tilanne olisi vakavampi.

Vierailija
6/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorin lapsi oli kesällä mummilla ja sairastu flunnssaan. Mä en ollut lomalla missään kaukana, mutta oli suunnitelmia. Olisin voinut sen hakea kotiin, mutta mummi sanoi että meneehän se täälläkin ja kun poitsun kanssa juttelin niin hän oli itsekin sitä mieltä jäisi mummille. On yhdeksän vanha.

Mutta tottakai keskeyttäisin vaikka minkä jos olisi oikein hätä kyseessä, sehän nyt on ihan selvä asia.

Vierailija
7/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi ihan täysin sairauden laadusta.

Tosin en keski tilannetta jossa itse olisin kotimaassa lomalla ja lapsi eri paikassa hoidossa. Sen sijaan tilanne, että lapsi olisi lomalla mummolassa ja me vanhemmat töissä täällä kotipaikkakunnalla on ihan yleinen.

Perusflunssa ei aiheuttaisi reaktiota, mutta tottakai joku isompi vaiva kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi