Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä taho maksaa 500€ munasoluista?

Vierailija
17.10.2005 |

Felicitas ei ainakaan

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva auttaa toista perhettä kun itse raskautunut hoidoilla :( Korvaus olisi mulle ollut avunanto !

Vierailija
2/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai paremminkin se pariskunta kelle luovutetaan maksaa sen rahan. Tätä olen juuri tiedustellut tänä syksynä ja näin heiltä kerrottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä pariskunta jolle lahjamunasolut annetaan maksaa luovuttajan hoidot. Muuta korvausta ei saa.

Vierailija
4/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta luovutuksesta tulee luovuttajalle kuitenkin " vaivaa ja harmia" (hormonipistokset, hormonien aiheuttamat vaikutukset, itse toimenpide jne.), joten minusta jokin korvaus ollisi paikallaan esim. tuo 500 ¿, joka kuitenkaan ei ole kovin paljon vaan olisi sellainen kohtuullinen.

Vierailija
5/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v, 2 tervettä lasta synnyttäneen naisen munasoluja. no money, no baby.

Vierailija
6/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

25v, 2 tervettä lasta synnyttäneen naisen munasoluja. no money, no baby.

Tuskin kukaan haluaisi lasta jolla olisi noin itsekkään ja rahanahneen äidin geenit...

Sinulla ei sitten taida olla sitä vilpitöntä auttamishalua?

http://www.felicitas.fi/suomi/vastauksia/vastaukset/Miksilahjamunasolua…

Luovutus perustuu vilpittömään haluun auttaa kanssasisaria. Vaikka kulut korvataan, niin paras palkka on hyvä mieli.

Vierailija
7/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta 500¿ on todella nimellinen summa, kun ajattelee mitä siinä on antamassa. Noh, joku amerikkalainen firma on ostanut eurooppalaisten naisten munasoluja jopa parista tonnista. Täytynee kattella sellasta...

Vierailija
8/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamme luovuttajan kaikki lääkärikäynnit ja tarvittavat lääkkeet, lisäksi luovuttajalle annamme kirjekuoressa käteisenä 505 euroa.

Tämä hoito tulee meille itsellemme maksamaan n. 5000 euroa.

Vierailija
9/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hommaan viitsinyt ryhtyä. sen verran iso juttu piikityksineen jne että olkoot. 500€ olisi jo sen arvoinen, että voisn jotain lapsetonta auttaa...

t.30v kahden luomulapsen äiti

Vierailija
10/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tuo on kyllä pieni summa jonka luovuttaja saa ja mitä te saatte. Vaikka maksattekin näin katsottuna ison summan.

Niin mitä??? Ei välttämättä mitään... Ei välttämättä hoito silti onnistu vaikka luovutettuja munasoluja käytetäänkin. Eli kustannuksista huolimatta tulos voi olla 50% tapauksista " tyhjä syli" .

Vierailija
11/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin mitä??? Ei välttämättä mitään... Ei välttämättä hoito silti onnistu vaikka luovutettuja munasoluja käytetäänkin. Eli kustannuksista huolimatta tulos voi olla 50% tapauksista " tyhjä syli" .

Vierailija
12/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Korvaus on siltikin PIENI oletko ajatellut että hoidot vie aikaa ja mikä vaiva siinä on?

Yleensähän mennään sillä kaavalla että ensin ainakin 1-2 kertaa kokeillaan omilla soluilla ennen kuin mennään lahjoituspuolelle.

Vaan tiedätköhän sinä? Itse olen seurannut serkun tarpomista hoidoissa joten itseni kohdalta voin sanoa tietäväni.

Vierailija
13/16 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oli aikamoista se piikittely, puhumattakaan niiden munasolujen keräily,, se se vasta olikin hurjaa, ja sen jälkeinen turvotus ja kipu.en todellakaan lähtisi siihen urakkaan vain luovuttaakseni munasolut silkasta halusta jolleen toiselle parille, on liian iso urakka. eli mielestäni siitä kuuluisi maksaa luovuttajalle kunnon korvaus kulujen korvaamisen lisäksi.

Vierailija
14/16 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin 500e, hyvän mielen luovutuksesta ja tolla rahalla vielä kuukauden kotihoidontukea vastaavat tulot niin lähtisin kyllä. Ja siis mulle se ois iso raha.

Vierailija
15/16 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se moraalisesti oikein, myydä munasolujaan... ?

Vierailija
16/16 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltä mainitsemattomalla klinikalla, ja sain verollista korvausta muistaakseni 660 euroa. Hoidot aloitettiin alunperin alkukesästä, mutta koska vastaanottajan kierto oli epäsäännöllinen, piti hoito keskeyttää, ja kärsin siis ihanasta jarrupiikin aiheuttamasta " mummotaudista" koko kesän ;). Kaikkiaan kävin klinikalla kymmenkunta kertaa, ja enpä nyt kutsuisi päivittäistä pistelyä ja munasolujen keräämistä niin miellyttäväksi, että ihan ilman korvausta luovuttaisin uudelleen - tosin en vaatisi muuta kuin korvauksen menetetystä ajasta ja matkakuluista, minusta koko prosessi oli tosi mielenkiintoinen ja tunsin itseni tärkeäksi, kun piikittelin aina täsmällisesti :) Ja mikä parasta, luovutus tuotti halutunlaisen tuloksen ja vastaanottajan raskaus alkoi!!

Luovutan takuulla uudestaankin samassa paikassa, ihmiset olivat mukavia ja lunkeja, joskus jopa vähän liian rentoja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän