Voisinkohan olla raskaana...
Mietityttää...
Lopetin pillerit 28.10. Kuvittelin, että ekoja luomumenkkoja saisi odotella viikkoja ellei kuukausia, mutta nepä alkoivatkin jo 12.11. mutta kestivät vain 2 päivää. Yleensä kesto on viikon verran, joista 3 päivää kunnon vuotoa ja loppu tuhrua. No, nyt tänään taas vuosi, mutta niin vähän, että pikkuhousunsuoja riitti. Vuoti lähinnä aamulla vaan, jolloin oli menkkakipuja. Nyt ei iltapäivän jälkeen ole ollut enää mitään tietoa mistään kivusta tai vuodosta.
Miten kauan teillä muilla on mennyt aikaa, että hormoonitoiminta asettu pillereiden jälkeen? Seksiä meillä on ollut heti noiden ekojen menkkojen jälkeen ja eilen ennen tätä vuotoa. Ovista olen muutaman kerran tikuttanut CB:n ovistesteillä, mutta negaa ovat näyttäneet. Eilen tuli pieni ovishaamu, tänään en ole kokeillut.
Lähinnä mietin siis, että oliko nää nyt menkat ja pitääkö kalenteriin merkata kp 1 vai mitä ihmettä... Kokemuksia?
Kommentit (4)
että nyt on kp 1 vai kp 9? Ovista vaan mietin.
En osaa sanoa. Itse kun en yrittämällä yrittänyt heti pillereiden jälkeen niin ei tullu mietittyäkään ovista.
Luulisin että samaan tapaan kuin epäsäännöllisten menkkojen kanssa. Eli ei voi tietää.
Ja sanoohan ne että välttämättä ei edes munasolua irtoa vielä kuukausittain.
jälkeen mulla oli noin puoli vuotta tiputtelua aina aika ajoin ennenkun alko normaalit menkat. Eli en ihan äkkiä suna vielä huolestuis vuotojen takia. Tosin ainahan ilman ehkäsyä epäsäännöllistenkin kanssa täytyy(saa) varautua raskauteen.