Työkaveri yritti suudella
pikkujouluissa hitaita tanssittaessa. Pitääkö kertoa poikaystävälle? Olen luonteeltani rehellinen,joten en haluisi salailla tällaisia asiota. Työkaveri tiesi olevani varattu ja luulin hänenkin olevan. Tanssin kaverimielessä ja tein suuteluyrityksen jälkeen selväksi missä raja kulkee.
Kommentit (16)
työkaveri yritti vaan pilkkiä. et olis tanssinut.
Vaikka poikakaverisi vaikuttaa ei-mustasukkaiselta, niin tuon kertominen voi herättää hänessä mustasukkaisuutta JA AIVAN TURHAAN.
Naiset yleensä eivät osaa olla kertomatta toisarvoisia asioita miehilleen ja näin se soppa siitä hiljalleen syntyy...
kun ei tuossa edes ole kertomista. Aika usein miehet tanssiessaan jotain yrittää ja jos mitään ei tapahtunut eli et ihastunut pikkujoulutanssittajaasi ja suukko (vai yritys) jäi ainoaksi tapahtumaksi niin unohda koko juttu.
Ei sitä jokaista miehen vihellystä tarvii kaverilleen kertoa. Herättää vaan turhaa mustasukkasuutta.
Vai onko tilanne niin, että kaipaat draamaa suhteeseesi? Kuulostaa siltä jos yhdestä suukon yrityksestä aiot kertoa.
ethän itse kuitenkaan ollut aktiivinen suutelun yrittämisessä?
Sattuu ja tapahtuu ja nyt ei edes tapahtunut.. Joten miksi ihmeessä tekisit tästä isompaa numeroa? Tulee turhaan kärpäsestä härkänen.
Jos se ei sinulle merkinnyt mitään, niin miksi se olis niin tärkee asia, että pitäs sitä pohtia ja vatvoa??
Työpaikoilla nuo jutut käännetään sen naisen viaksi vaikka kaikki näkisivät miten tilanne on mennyt. Jouduin hiljattain vastaavaan tilanteeseen ja oli hieman ärsyttävää, kun ei voinut laukoa päin näköä sääntöjä tai mitä mieltä ko. ihmisestä on, koska törmää häneen joka päivä töissä.
niin eihän sellaista tarvitse kertoa
itse saattaisin kertoa vaan siksi, että ärsyttäisi ja haluaisin jakaa sen ärsytyksen
ei poikaystävälle, ettei hänelle tule turhaa miettimistä.
ällöttävimät äijät työporukan kanssa. Olen kyllä tehnyt niille selväksi etten moista siedä.
tanssit sen kanssa hitaita? Aika intiimiä toimintaa.
meillä ainakin keskustellaan tälläisetkin asiat.
Mies huomaa todennäköisesti, että jotain on tapahtunut ja vetää johtopäätökset itse.
Joku työkaveri lipsauttaa epäsopivassa paikassa jne.soppa valmis
Mutta meille luottamus ja uskollisuus avainsanoja suhteessa
Tunteeko miehesi muita tkavereitasi?
meillä ainakin keskustellaan tälläisetkin asiat. Mies huomaa todennäköisesti, että jotain on tapahtunut ja vetää johtopäätökset itse. Joku työkaveri lipsauttaa epäsopivassa paikassa jne.soppa valmis Mutta meille luottamus ja uskollisuus avainsanoja suhteessa
Ja juuri tällainen "mies kuiski hempeitä tanssin lomassa" on ihan naurettavia Luottamuskeskusteluja miehen kanssa!
Ei todellakaan kannata kertoa miehelle. Kun ei tuossa ole tarpeeksi keskustelun aiheeksi.
meillä ainakin keskustellaan tälläisetkin asiat. Mies huomaa todennäköisesti, että jotain on tapahtunut ja vetää johtopäätökset itse. Joku työkaveri lipsauttaa epäsopivassa paikassa jne.soppa valmis Mutta meille luottamus ja uskollisuus avainsanoja suhteessa
Ja juuri tällainen "mies kuiski hempeitä tanssin lomassa" on ihan naurettavia Luottamuskeskusteluja miehen kanssa!Ei todellakaan kannata kertoa miehelle. Kun ei tuossa ole tarpeeksi keskustelun aiheeksi.
eikä flirtissä ole mitää pahaa
JOs mies on hullun mustasukkainen, hän todennäköisesti syyttää sinua tapahtuneesta joka tapauksessa. Jos hän luottaa sinuun ja olette hyvissä puheväleissä, voit mainita asiasta. Tuohon työkaveriin mies tulee sitten aina suhtautumaan nuivasti ja todennäköisesti kuulostelee puheitasi hänen kohdallaan tarkemmin vielä pitkään. Ei nyt kovin suuri asia, mutta kerro pian jos meinaat kertoa. Itse en varmaan viitsisi stressata miestäni moisella.