Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ketään Tukholmassa asuvaa?

Vierailija
20.11.2010 |

voisi ostaa puolestani pientä korvausta vastaan Åhlensilta 2 pyykkikoria mitkä haluaisin ja lähettää ne tänne suomeen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitään ostettavaa / kantamusta.

Onko sulla niistä pyykkikoreista? Ovatko kovin isoja?

Miten ajattelit että sellaisia lähetellään tänne? Ota yhteyttä Åhlensiin ja kysy toimittaisivatko ne ne sulle. Jos tarttet kieliapua niin multa saat sitä täällä av-palstalla.

Vierailija
2/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten kysytään että voisivatko toimittaa suomeen kahta pyykkikoria, jotka näin siellä ja näkyy nettisivuilla?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kattoa onkos Åhlensilla joku sähköpostiosoite ja laittaa niille kysymyksen, että voivatko lähettää sellaisia koreja tänne Suomeen.

Vierailija
4/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ahlens.se/heminredning/aktuellt_sortiment/forvaring/index.ht…

5:s sivu ja toiseksi alin rivi ja toinen vasemmalta, eli muovinen kannellinen punottu? kori niin sellaiset kaksi valkoisena haluaisin. (näin itse valkoisena kun kävin ruotsissa)

Vierailija
5/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta ei näy mitä materiaalia se on mutta siinä lukee Tvättkorg med lock Pris 279,- mitat 38 x 30 x 60.

Oliskohan se toi?

Vierailija
6/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on oikea mutta valkoisena pitäisi olla.

Vierailija
7/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo nimenomainen valkoinen pyykkikori Åhlensilta, asutaan Nackan Åhlensin vieressä. En viitsi ruveta lähettelemään koreja, mutta halusin vain sanoa, että ollaan oltu tyytyväisiä meidän koriin. :)

Vierailija
8/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Miten kysyt sitä korien lähetystä?

Vierailija
9/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kysymyksen sinne Åhlensille sähköpostillani, että lähettävätkö tavaraa tänne Suomeen. Nyt täytyy odottaa vastausta, mutta se tulee varmaan vasta alkuviikosta. Jos lähettävät niin sivun yläreunassa on "Kontakta oss". Sitä kautta pääsee lähettämään heille kirjeen. Jos ne lähettävät Suomeen niin autan sua tekemään tilauksen, jos tarvitset apuani. Mutta miten saan sinuun yhteyttä kun tulee arkipäivä ja saan vastauksen? Pystytkö herättämään henkiin tämän ketjun alkuviikosta? Mä en saa kaikkia ketjuja esille Googlaamalla.

Mä voisin tulla palstalle tiistai-iltana esim. noin klo 18, jos sulle sopii, ja aloittaa ketjun vaikka nimellä "Pyykkikorin toimitus Tukholmasta", jos en saa tätä ketjua esille. Vai mikä muu aika tai muu ehdotus sulla olisi?

Vierailija
10/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita meiliä minulle

jos en saa meiliä sinulta niin tulen tänne tiistaina klo 18

Vierailija
11/11 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää mennä nukkumaan.