Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukea 8v. poika fudistreeneihin ulkokentälle?

Vierailija
20.11.2010 |

Antakaapas hyviä vinkkejä miten puen pojan fudisharkkoihin ulkokentälle, joka on lämmitetty kenttä(siis sula pakkasellakin)eli jalassa nappikset. Kun keli on nollassa ja sitten kun on 10 astetta pakkasta. Heillä on kunnon hikitreenit, 1,5 h kestää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollakelillä:

- sellainen "tekninen kerrasto" alle

- hiekkahousut

- college

- tuulitakki

ja kun on -10

- se kerrasto alle

- hiekkahousut

- fleece

- tuulitakki

- kokoa isommat nappikset

- ruskovillan villasukat

Näillä ainakin pärjättiin viime talvi hienosti ja meillä pakkasraja harkoissa on -15

Ja tietty sit ne normaalit säärisuojat ja jalkkissukat....

Vierailija
2/4 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulossa eka talviharjoittelu ulkona ja siksi kyselen :-)

Aika samoin olen pukenut nyt tämän syksyn, mutta mietityttää pärjääkö siellä kovalla pakkasella tosiaan pelkillä hiekkahousuilla joiden alla on kerrasto? Vai pitäisikö siinä välissä olla vielä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lapsi noilla vehkeillä tarkenee ja voihan alle lisätä vaikka lämpimämmän (toisen) kerraston, jos palelee. Ja ainakin oman poikani joukkueessa (ovat kyllä pienempiä ja vasta aloittaneet joukkueena) on osalla näkynyt myös pitkiä housuja ulkotreeneissä. Itse ajattelin lisätä fleecekerraston sinne alle, jos näyttää että muuten palelee. Hiki päässä on toistaiseksi juossut...

Minulla on toinen kysymys: Mitä jalkaan loskakelillä, jos kenttä loskainen? Nappikset kun eivät pidä vettä ja litimärissä kengissä varpaat palelee. Poika ei ole innostunut ehdottamistani goretex-lenkkareista märällä kelillä. Mitä te teette?

- Toisen aloittelevan talvifutarin äiti

Vierailija
4/4 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa onkin pähkäiltävää! Pojalla on kyllä tekninen alusasu ja siihen päälle ohut fleece-kerrasto, joten tämän yhdistelmän laittaisin seuran vuorillisen tuulipuvun alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi