Ihana ulkoilusää.
Outoa, että pulkkamäessä ei ollut minun ja pesueeni lisäksi ketään. Ei yhtään mummoäitiä eikä teiniäitiä eikä edes normaalia 25v äitiä. Isistä ja lapsista puhumattakaan. Joko ne joulukiireet painaa päälle.
Kommentit (5)
Tää on just tätä inhottavaa väliaikaa kun ei ole lunta kunnolla. Tiet täällä ihan sikaliukkaat ja ulkona ei ole mitään tekemistä. Loska jäätynyt ja kaikki paikat melkein jäässä.
Ei voi pelata fudista enää eikä mitään muutakaan.
t. Hesalainen
ja mä sain nukkua pitkään :) Täällä päin oli kuulemma ollut muitakin mäessä, sekä äitejä että isiä.
ja mä sain nukkua pitkään :) Täällä päin oli kuulemma ollut muitakin mäessä, sekä äitejä että isiä.
muita lasten ulkoiluttajia. Lapsia on, mutta en tiedä missä ulkoilevat. Eräs naapuri tosian sanoin pari vuotta sitten, ettei päästä lapsiaan kotipihalle, kun on huonot leikkivälineet. Ja kerran oli nähnyt kissan pissaavan hiekkalaatikkoon.En ole nähnyt rouvaa lähistön leikkipuistoissakaan eikä lapsia ulkona milloinkaan.
että nykyäidit eivät monesti viitsi viedä lapsia ulos, ihan ilmasta riippumatta. Ei jakseta pukea lapsille päälle ja seistä ulkona tai leikkiä lasten kanssa, ei ole edes vaatteita ulkoiluun. Lapset istutetaan tvn ääreen tai muuten vaan pidetään sisällä. Kuulemma koko ajan yleisempää Suomessa. Ei ihme, jos lapset lihoaa kun ne ei pääse liikkumaan ja raikkaaseen ulkoilmaan. Laiskat äidit vaan löhöää sohvalla. Isistä taas ei ole tietoakaan, ne kun harrastavat omiaan tai ero on jo tullut. Surullista, mutta todellisuutta nyky-Suomessa.