Rehellinen vastaus! Vastaatko KOSKAAN omaan aloitukseesi nostaaksesi sen?
Minä olen muutaman kerran syyllistynyt.
Aloitus on ollut asiallinen, mutta nostan joskus muita kiinnostamattoman aloitukseni provoilemalla, sori..=)
Kommentit (18)
vain up tai nostan -juttuja kirjoitan, jos ei ole kommentteja herunut.
Esim. esittämällä jonkin oudomman näkemyksen omaan kysymykseeni vastauksena. Siitä sitten lähtee pulppuaan keskustelu mukavasti ja saan irti sen, mitä kyselin.
tyyliin "listataan ihania ruokia, joissa vuohenjuustoa" saatan lisätä, jos myöhemmin tulee jotain mieleen. Yleensä vain up-nostan, en pidä hämentämisestä ja toivoisin, ettei sellaista tehtäisi.
Joo, saatan kommentoida jotain mutta jätän lopusta pois ap:n. En kyllä provoile.
Ei ole tullut edes mieleenkään!
Jos toisia ei kiinnosta niin sitten ei.
En rupea kerjäämään huomiota.
joo ei oo käyny mieleskään kyl tommonen.jos joku ei vastaa ni ei vastaa..onks joku tääl oikeesti noin kiinni näis vauvasivuis:D:D:D
ja gallupeihin laitan oman vastaukseni.
En uppaile ja nostata.
vastaan omiin viesteihini, lähetän tarkennuksia ja lisäkysymyksiä. Yleensä lopulta ajaudun riitaan itseni kanssa...mutta psykiatrini onkin todennut minulla useita sivupersoonia.
Jos on ollut onnistunut ketju niin saatan nostaa sen myöhemmin. Olen Googlettanut omia vanhoja ketjujani, mutta myös muut ovat panneet vanhoja ketjujani pyörimään. Viime aikoina olen kirjoittanut myös provoja, jotka kuitenkin perustuvat johonkin todellisessa elämässä.
Mitäs pahaa näissä olisi? En ymmärrä. Kyllä keskustelun kuluessa itsekin saa sanoa eikä vaan tuppisuuna katsoa vierestä kun muut keskustelevat.
Kirjoitan vain UP jos tuon uudelleen esille.
Onkos täällä jotkut säännöt näistäkin asioista? Enkä ole huomannut?
Kylläpäs olette ujoja. Mikäs tekaistussa kommentissa on vikana, jos se on hyvä? ?
mutta en kyllä pidä sitä vaarallisena syntinä.
provoilu on sitten eri juttu kuin asiallinen vastaus omaan kysymykseen.
En ymmärrä että mitä iloa on provoilusta. Siitä että ihan asiallistenkin ketjujen kohdalla jonkun on pakko huutaa provoa tai että joku tahallaan provoilee.
Jos ei ilman provoilua ihmiset vastaa niin voihan ajatella että yrittää seuraavaan aloitukseen kirjoittaa paremmin/seikkaperäisemmin/mielenkiintoisemmin. ILMAN että tarvitsee provoilla.
Ja samasta syystä: Yritän saada siten muutkin kiinnostumaan aloituksestani ja saada kommentteja.
ap