Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamuspula?mitä tehdä?

Vierailija
18.11.2010 |

Monta vuotta sitten minulta meni luottotiedot kosks, koitin hoitaa raha asiamme niin hyvin kuin suinkin äitiyspäivärahalla pystyin. Miehelläni oli parempaa tekemistä menot viikonloppuisin poikien kanssa,stressi töissä ja äksyily. Joten ei paljoa kiinnostanut kuunnella huoliani meni ja tuhlasi ja osteli ja olis itä mieltä että minä ja poikani istutaan kotona laiskoina. Luottotiedottomuus tuli miehelleni yllätyksenä koska jostain syystä en kehdannut/ uskaltanut sitä keroa. No jo monta vuotta hommasta ja kohta tiedot kunnossa mutta sen jälkeen hän on rinnastanut kaiken tekemisen tähän yhteen asiaan ja itää minua yhä edelleen Todella epäluotettavana eikä usko mitään mitä sanon. Elämässäni ei ole muuta enään kuin lapset,koti ja työ. Ystävät menot ja ihan kaiken olen jättänyt ettei hermostuisi minulle. Mikä avuksi kun unohdin maksaa yhden laskun nyt ja siitä tuli muistutus. Sama homma ratkesi alleen. Hän auliisti rinnastaa asian jopa pettämiseen joka minusta on aika kohtuutonta? Olenkin jo monesti miettinyt miten helpompaa olisi elää yksin kun ei tarvitsisi todistella olemattomia. Onko oikeasti asia näin paha ja syyllistämiseni aiheellista? Muutoin en uskalla nykyään edes lipsauttaa edes valkoista valhetta kenellekkään help:) kiitos jo etukäteen-

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero tollasesta kakkiaisesta!

Vierailija
2/2 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokia sattuu, raskaitakin. Eikä kenenkään alistaminen vuosikausia yhden töppäyksen takia palvele kenenkään pitkäaikaista hyvää.

Jos sinusta talouden sotkeminen ei ole yhtä raskas töppi kuin pettäminen, niin minä esitän oman perusteeni päinvastaiselle väitteelle: ihmissuhdehölmöilyt saa hoidettua anteeksipyynnöllä, ajan kanssa ja luotettavuutensa osoittamalla. Raha-asioissa tämä yhteiskunta ei anna anteeksi edes sentin töppiä. Siitä kärsit vaikka loppuikäsi, jos sitä senttiä ei ole maksaa. Miehelläsi on siis oma näkemyksensä mokasi raskauteen. Sitä et voi muuttaa.

Ja silti minusta tuntuu, että tapahtuman seuraukset ovat sinulle täysin kohtuuttomat. Miten ihmeessä voisit olla hyvä äiti ja vaimo, jos vain pelkäät miehesi reaktioita joka asiassa? Tähän liittyen tulee mieleeni kysyä, miksi et uskaltanut kertoa miehelle rahaongelmistasi? Onko hän niin hankala?

Minä toivon että pystyisit miehesi kanssa puhumaan siitä, miltä sinusta tuntuu ja millaista olisi, jos et tuntisi oloasi noin alistetuksi. Kohta joku paukauttaa täällä sinulle: "Jätä se törkimys!" Minä ehdotan vain, että yrität puhua siitä, millä edellytyksin voit jatkaa avioliittoasi. Jaksamisia ja voimia sinulle! Vaikka oletkin aikanasi mokannut, olet varmasti rangaistuksesi kärsinyt. Nyt sinun olisi hyvä löytää jostakin valoisia tulevaisuudennäkymiä, kun kerran raha-asiatkin ovat tulossa kuntoon. Vielä toivon, että pystyt löytämään mahdollisuuden kunnolliseen rentoutumiseen ja vapaa-aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi