Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä sotanorsulle toppavaatteet?

Vierailija
18.11.2010 |

mielellään pinkki/vaaleanpunainen takki, housujen värillä ei väliä, kunhan päälle mahtuis.

Kokoa siis sotanorsun verran eli 46/48.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tällä palstalla ollut muitakin sotanorsuja kuin vain minä..

vaiko vaan miljönääriäitejä..

Vierailija
2/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppahousut lihavalle, mutta lyhyelle. Suosittelivat Halosta ja sieltähän löytyikin ja vielä edulliset. Eiköhän sieltä sullekin jotain löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pikemminkin puhelinkoppi. Viimevuotiset toppahousut ei mene enää jalkaan, väkisin änkesin niin meni sivusta sauma rikki ja kaunis takki ei mene kiinni. Tai menee se hikiseen jos kenkälusikalla survon nuo makkarat sinne sisään!

Vierailija
4/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mahtuu koko 42 tai 44 toppavaatteissa vaikka iso ihminen olenkin. Ne koot kuuluvat normivalikoimaan kaikissa mallistoissa. Katso jostain hobbyhallin verkkokaupasta tai urheiluliikkeiden isojen kokojen valikoimista.

Vierailija
5/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena ostin itselleni Raiskin toppapuvun ihan Intersportista. Monet muutkin valmistajat tekee myös talviulkoiluasuista D-mitoituskokoja meille naisellisille naisille.

Minäkin olen kokoa 46. Mutta tuosta toppapuvusta meni koko D42. Takki on vaaleansininen ja siinä on tyylikkäät valkoiset koristeet. Housut on mustat.

Löytyi takkeja ihan vaaleanpunaisina ja valkoisinakin.

Mene nyt äkkiä johonkin isoon urheiluliikkeeseen, ennenkuin koot loppuvat!

Vierailija
6/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua isompi enkä todellakaan kutsu itseäni enkä muita sotanorsuiksi, en edes vitsinä. Oisko siinä syy, ettet saa vastauksia.

Ainakin Lorella myy isoja toppavaatteita, housuja erikseen, eri merkkejä. Intersportista saa Raiskin vaatteita D-mitoituksena kokoon 50 asti. Värejä ei kyllä ole paljon tarjolla.

Vierailija
7/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap mutta kyllä sitä huumoria pitää olla. Minusta sotanorsu ja puhelinkoppi on hauskoja ilmaisuja!

T: Tankki

Vierailija
8/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennä porskuta eteenpäin niin kuin sotanorsu tai tankki enkä jämäkästi seisokaan niin kuin puhelinkoppi vaan löllöttelen mielelläni sohvan pohjalla tai ylipäätään jossakin matalalla... :)

Vierailija
9/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minusta tuossa otsikossa oli niin ikävä sävy. En halunnut ottaa riskiä että joku siinä pilkkaa anoppiaan tai jotakuta muuta - itseäänkään.

Urheilukaupoista löytyy ihan hyvin kokoja ja malleja, sieviä ja tyylikkäitä. Haloselta olen ostanut itselleni ison toppapuvun raskausajan loppua varten, ja siinä tangossa ainakin oli kokoja vähintään viiteenkymppiin asti.

Vierailija
10/10 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postimyynnissä on usein kokoa 46 ja ylöspäin, katso esim hobby hall, ellos, cellbes jne.

minä olen myös lihava alavartalosta, joten housujen etsintä on tuskaa. toppahousut kun ei saa olla liian tiukatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän