Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodin siisteys

Vierailija
17.11.2010 |

Oonkohan mä ihan hullu kun yritän pitää paikat järkässä vaikka on 10 v lapsi ja vauva?

Mutta tulen kiukkuiseksi jos on sekaista.

Onko muita tip-top tätejä?

Ja miten jaksatte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi sotkuinen, en jaksa siivota, se on musta niin hemmetin tylsää. Eikä mua niin kovasti pikku sotkut (jotka varmasti olisi sulle ihan monumentaalisia sotkuja) edes haittaa. Kuitenkin mua hävettää, että olen näin laiska ja että kotini, joka on oikeasti viihtyisä, onkin sikolätti, jossa ei ole kiva asua. Miten voisin muuttua kaltaiseksesi? Vink vinkkejä!

Vierailija
2/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pölyä löytyy ja suursiivoukselle olis tilaus. En ole enää vuosiin jaksanut stressata. Jos on kiire, niin sitten priorisoidaan. silloin tahraton koti häviää kyllä esim lapsen kanssa olemiselle, uimaan menolle yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, onkohan se sitten luonnekysymys, että kestää pientä sotkua tms.

Siivosin jo tänä aamuna, kun en taida keritä loppuviikostakaan siivota.

Pitäisi vähän kestää epäjärjestystäkin, mutta ei sitten millään.

Vierailija
4/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin alkaa päässä viiraamaan, jos kotona on sotkuista ja sekaista. Tuntuu, että KAIKKI kaatuu päälle. Jos on siistiä, tuntuu että kaikki muutkin asiat on paljon selkeempiä, on niinku ote hommista. Huono omatunto tulee, jos ei omaa kotiaan pysty siistinä pitään. Itehän sen on sotkenutkin. Ukko ja lapset 2v ja 5v vähä jeesaa :).

Mun ratkaisu on vähä joka päivä. Jos eteinen on hiekkainen, imuroi sit vaan sen, ni hiekat ei leviä koko pirttiin. Aikaa menee 1,5 minuttia.

Vierailija
5/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tule kiukkuiseksi jos on sotkuista, alan vain tekemään jotakin sen hyväksi.

Yh, kolme lasta ja niiden kaverit ja kaksi kissaa.

Vierailija
6/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en kestä jos on sekaista. Mulla kaks esiteiniä ja 6 kk vauva. Teinit sotkee minkä kerkiää ja minä naputan korjaamaan jälkensä... Mulla käy kyllä onneks siivooja kerran viikossa, joka pitää paikat puhtaana. Omalle kontolle jää siis vain sotkujen siivous. Onneks mieskin on siisti, ei tarvii ikinä korjailla sen jälkiä.

Vierailija
7/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös 10-vuotias ja 8kk ikäinen vauva. En ole koskaan ollut mikään siivousintoilija enkä ole edelleenkään mutta haluaisin pitää kotia suht siistinä. Tuntuu vaan ettei se pysy kun ihan pienen hetken, sitten on taas vaatteita, leluja, lehtiä jne. joka paikassa. Ja se ärsyttää, tuntuu ettei mitään muuta sais tehdäkkään kun siivota vaan jos haluaa että koti näyttää sellaselta että siellä viittii olla.

Vierailija
8/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaahan se on pitääkkin,kun on noin iso tuo vanhin,ja on vaan se kaksi lasta..

Vierailija
9/9 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakosta siisti. Siivoan siis joka ikinen päivä, imuroinkin joka päivä kun on kura-aika, eikä meillä ole oikein ikinä siistiä, kun lapset ja koira sotkee. Mua ei haittaa epäjärjestys ollenkaan, se on vaan kodikasta. Mut likaisuus haittaa, ja jotta saan hiekat imuroitua täytyy lattiat raivata jne. joten sama ne tavarat on laittaa paikoilleen muutenkin. Mut en nauti tästä - ilman koiran tuomaa sotkua siivoaisin kerran viikossa jos silloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi