Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sama juttu mehukeitoissakin (Valion yms.)

Vierailija
17.11.2010 |

Paljon enemmän valinnanvaraa löytyy light-versioista, tavallisia sokerillisia on sitten mansikka, vadelma ja mustikka ja that's it. Valitse siitä sitten monipuolista =(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi perusmaut hyviä, mutta silti olisi kiva ostaa niitä muitakin joskus.

Asiakaspalautetta?

Vierailija
2/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Light-versioihin en kajoa edes viiden metrin rangalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eniten vaihtoehtoja saa keittelemällä mehukeitot ihan itse.

Aina ei vaan ole aikaa keitellä soppia!

Vierailija
4/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman puutarhan tuotteista, tulet tietysti omasta metsästä kaadetuista ja itse käsin pienityistä puista!

Vierailija
5/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiireessää tyytyy perusmakuihin ja ajan kanssa sitten erikoisuuksia.

Vierailija
6/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi kaupan mehukeitot on tosi hyviä. Tiedän tarkalleen hiilareiden määrän.

Vierailija
7/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että SE ON VAAN OMASTA ASENTEESTA KIINNI? ;)

Terveisin ohis, jonka on pakko tunkea lusikkansa tähän soppaan

Vierailija
8/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että ei siihen kauan mene, laitat lapset poimimaan marjat ja keitto kiehuu siinä samalla kun viipaloit perunoita ja sipuleita peruna-sipulivuokaa varten (et kai ajatellut sitä pakasteesta tehdä?)

:P

Vierailija
9/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valiolla on myös raparperi-mansikka soppa sokerillisena mutta taitaa olla kausi tuote?

Vierailija
10/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehukeiton keittämiseen en saa millään menemään enempää kuin 10 min. Jäähtyminen toki vie oman aikansa, mutta se tapahtuu ihan itsekseen.

Käytän joko anopin keittämiä marjamehuja tai joskus vaihtelun vuoksi kaupasta ostettuja tuormehuja tai muita ei-light-mehuja. Yksi suosikkikeitoistamme on appelsiinikeitto, johon pilkotaan banaania.

http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Mehukeitto/1135244639319

Vierailija
11/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehukeiton keittämiseen en saa millään menemään enempää kuin 10 min. Jäähtyminen toki vie oman aikansa, mutta se tapahtuu ihan itsekseen. Käytän joko anopin keittämiä marjamehuja tai joskus vaihtelun vuoksi kaupasta ostettuja tuormehuja tai muita ei-light-mehuja. Yksi suosikkikeitoistamme on appelsiinikeitto, johon pilkotaan banaania. <a href="http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Mehukeitto/1135244639319" alt="http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Mehukeitto/1135244639319">http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Mehukeitto/1135244639319</a&gt;

Vierailija
12/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Ei ne marjat itsellään mun kotiin ilmesty.

Kysy vaikka siltä kaupantädiltä, jos et itse löydä. Pakastealtaasta löytyy kotimaisiakin marjoja. Tai loppukesästä torilta, voi pakastaa talven tarpeisiin eikä tarvitse itse keräillä, jos siitä ei nauti.

Vierailija
13/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että ei siihen kauan mene, laitat lapset poimimaan marjat ja keitto kiehuu siinä samalla kun viipaloit perunoita ja sipuleita peruna-sipulivuokaa varten (et kai ajatellut sitä pakasteesta tehdä?) :P

Vierailija
14/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka siltä kaupantädiltä, jos et itse löydä. Pakastealtaasta löytyy kotimaisiakin marjoja. Tai loppukesästä torilta, voi pakastaa talven tarpeisiin eikä tarvitse itse keräillä, jos siitä ei nauti.

ostan ne edelleen valmiina :)

Vierailija
15/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lähikauppa, josta löydän kyllä purkkimehukeittoja, ei löydy kotimaisia marjoja pakastimesta. En lähde niiden takia toiselle puolelle kaupunkia.

Vierailija
16/16 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin kiisseliäkin vai?

Inhoan noita light-keittoja, mutta mies vetää niitä fitness-dieetillään, ja en ole löytänyt vaihtoehtoa. Ja sitten ei viitsi ostaa kovin monia erilaisia muille perheenjäsenille, koska ovat epäterveellisyyden lisäksi vielä pirun kalliita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän