Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No miten on, meikkaatteko yhä?

Vierailija
17.11.2010 |

Ja vaaditte muitakin meikkaamaan?

Nythän on meikkaaminen lähes kielletty raskaana olevilta ja kohtisillään varmaan suositellaan kaikenikäisiä naisia vähentämään meikkaamista.

Onneksi olen itse ollut suurimman osan elämästäni meikittä mutta siltikin epäilen saaneeni aimo annoksen haitallisia kemikaaleja kehooni.

Nyt on muuten helppo perustella teinitytölleni miksei sa ameikata kouluun kun asiasta on tullut liki virallista. Meikkaamisessa ON haittoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi vielä tulkita, että olen raskaana. Ja sitten saan jotain ihme hymistelyjä. Ne ärsyttää! Argh!

Vierailija
2/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin raskaana, niin taatusti meikkaisin silti. Ihan hölynpölyä moiset tutkimukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia en ole värjännyt ja meikkiä en ole todellakaan käyttänyt päivittäin.

Vierailija
4/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaavarpusia olisi sitten pilvinpimein. En ole pahemmin koskaan meikannut ei ole tarvetta tummat silmät, tummat kulmat, ihan jees ripset. Monesti ihmiset luulevat että mulla silmämeikkiä vaikkei ole.

Vierailija
5/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juurikaan, mutta vaan sen takia että olen kotona pikkuvauvan kanssa. Kun palaan töihin, meikkaan ihan niinkuin ennenkin (myös raskausaikana). Niin ja tietysti nytkin meikkaan ihmisten ilmoille lähtiessäni.

Vierailija
6/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lukenut vaan eräästä tutkimuksesta, mihin joku henkilö on sanonut sitten oman mielipiteensä.

Vierailija
7/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on taas meikkiä naamassa, pirteämpi olo heti :)

Vierailija
8/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti mietin raskausaikana tarkemmin mitä kosmetiikkaa ja minkä verran käytän. Olen ilman aina kun mahdollista

Vierailija
9/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähentänyt meikkaamista. Jotain kyllä laitan, mutta en mitään pakkeleita. Enkä värjää hiuksia raskausaikana, en myöskään silloin käytä hajuvesiä, vaikka muuten käytänkin.

Vierailija
10/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan samaan malliin jatkan.

Eli silloin kun on jotain "tärkeää" tai sellainen fiilis että haluaa (ja on aikaa!) meikata.

Kulmakarvat piirrän joka päivä.

Ja hiukset värjään edelleen 2-3:n kuukauden välein. Olin raskaana tai en.

Nrj:n aamupojilla oli ihan hauskat kommentit tähän liittyen jos joku sattui kuulemaan.. :D