Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon pudottaminen imettäessä

Vierailija
17.11.2010 |

Laihduttaa ei saisi, mutta raskauskiloja jäi. Vaatekaapin totaaliuusimiseen ei olisi varaa, joten vanhoihin olisi syytä mahtua jossain vaiheessa.

Onko vinkkejä kellään? Kannattaako vaunukävelyillä käydä joka päivä? Stressaako vauvaa jos joka päivä käydään jossain eikä olla kotona?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysimetät vauvaa, et elä pelkällä suklaalla ja käyt kerran päivässä vauvan kanssa kävelyllä, paino putoaa ihan itsestään.

Vierailija
2/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kolmen raskauden jälkeen paino pudonnut aivan itsestään imetyksen aikana. Nyt vauva 6 kk ja paino on pudonnut 5 kg vielä siitä mitä olin ennen tätä viimeistä raskautta. En edes joka päivä käy vaunulenkillä, koska vauva herää aina kun vaunut pysähtyvät lenkin jälkeen. Jos laitan vauvan vaunuihin takapihalle nukkumaan, nukkuu pari tuntia kevyesti. Syömisiä ei tarvitse tarkkailla, mutta en ylipäätään kovin paljoa herkuttele. Normaalia kotiruokaa syön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysimetät vauvaa, et elä pelkällä suklaalla ja käyt kerran päivässä vauvan kanssa kävelyllä, paino putoaa ihan itsestään.

Paino putosikin ihan hyvin n. 10 kiloa, mutta jämähti sitten paikalleen ja reilu viitisen kiloa on vielä jäljellä. Tästä paino ei ainakaan itsestään putoa, huomaan vaa'alla käydessä että paino on normaaliin tapaan joinain päivinä vähän enemmän, joinain vähemmän, mutta pyörii saman lukeman ympärillä.

Loput on siis pakko "laihduttaa" pois

Vierailija
4/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nyt 6kk ja ensimmäistä kertaa olen saanut kaikki raskauden aikana tulleet kilot (noin 18kg) pois jo tähän mennessä, aiemmin siihen on mennyt vuosi.

Salaisuuteni on valkoisen sokerin ja vehnän jättäminen pois ruokavaliosta yhdistettynä imetykseen. Siihen päälle kun ehtisi vielä tekemään vaunulenkin joka päivä, niin avot!

Suosittelen tosi lämpimästi tuollaista "hyväkarppausta", eli jätetään huonot hiilarit pois ja täysjyvätuotteet tilalle. Muutos on loppujen lopuksi pieni ja helppo toteuttaa, mutta tosi tehokas! Itse olen ollut tosi kova sokerihiiri, mutta nyt pala tummaa suklaata päivässä riittää.

Aion laihduttaa tällä menetelmällä vielä 10 kg.

Vierailija
5/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla oli ihan sama tilanne, noin 10 kg tippui itsestään, mutta loput oli pakko laihduttaa pois!

T: Se hyväkarppaaja

Vierailija
6/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vauvan vaunuihin tai sänkyynsä nukkumaan ja kuntoilet aina ku vauva nukkuu. Ihan hyvin ehtii kuntoilla ja hoitaa vauvaa. Munh vauva nukkuu kahdet päiväunet. Ekoilla kuntoilen (juoksumatto, kuntopyörä, stepperi ja crosstrainer kovassa käytössä) ja tokilla päikyillä nukun tai siivoan. Ja jaksaa vielä imettääkin ku syö terveellisesti ja maitoa tulee hyvin. Ihana laihduttaa samalla ku imettää ku laihtuu ihan silmissä. X) Koko 34 mahtuu ihan kohta ja isot rinnat kruunaa tän kaiken. ;D Kyllä vauva aika on ihanaa ku ne nukkuu niin paljon ja on omaa aikaa päivisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi