Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isänsä hylkäämä 12 v. tyttäreni ihailee miesopeaan suunnattomasti

Vierailija
16.11.2010 |

Tyttö kertoo, kuinka ope on mun jälkeeni rakkain ihminen koko maailmassa. Ope kannustaa taiteellista tyttöäni ja huomioi muutenkin, kun tietää tytön isättömyyden.

Tyttö teki isänpäiväkortinkin opelleen. Opella ei ole omia lapsia, joten en tiedä jaksaako hän senkin takia olla enemmän läsnä lapsille.

Olen yrittänyt saada tytön omaa isää kiinnostumaan lapsestaan, mutta ilman tulosta. Isällä on uusi perhe, eikä äitipuoli siedä mua. Isäkin on kai halunnut aloittaa puhtaalta pöydältä ilman menneisyyttä. Tyttö laittoi kehotuksestani isälleen isänpäiväonnittelutekstarin, mutta ei isä reagoinut mitenkään. Nyt tyttö kertoi, ettei rakasta isää enää ollenkaan. Joskus pienenpänä rakasti, kun isä tapasi tyttöä.

Nyt vaan pelkään, että miten käy kun tyttö siirtyy yläkouluun ja ope jää tuonne vanhaan kouluun. Toisaalta tiedän ettei open velvollisuus ole toimia isänkorvikkeena kaikille maailman hylätyille tyttölapsille. Pelkään myös, että kaikesta antamastani rakkaudesta huolimatta tyttö jää kaipaamaan miehen huomiota, ja ajautuu aikaisin suhteisiin.

Meillä ei ole sukulaisia lainkaan, joten läheistä miestä ei löydy mistään. Pitäisikö mun etsiä seurustelukumppani itselleni, jotta tyttö saisi miehenmallia? Antakaa joku hyvä neuvo, kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on niiiin epäreilua:( riippuen missä asutte, onko jotain tukitoimintaa? tai jonkun harrastuksen kautta? Jos löytyisi tukiperhe tai jotain kautta mies-naapuri tms jolle suoraan kertoisit asiasta? Moni ei varmasti haluaisi sitoutua, mutta toisaalta voit löytää kivan kaverin- no- kahden tytön äitinä miettisin kyllä aika tarkkaan millainen mies ettei tule ikäviä yllätyksiä.. Voimia sulle,ei ole äidinkään osa helppo:(

Onneksi tänä päivänä on kaikki mahdollisuudet kasvaa hyväksi ihmiseksi ja naiseksi ilman isääkin!

Vierailija
2/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhuta lasten kanssa? Niitähän on sellaisia kavereitakin, mies kaveri, muistaakseni mutta mikäs taho niitä tarjosi? Seurakunta?

Jos sattumalta löydät miesystävän joka on mukava ja jaksaa myös lapsen kanssa niin se ei liene paha kummallekkaan teille?

Jokutaho tarjosi myös varamummoja ja varapappoja joten varapappakin voisi olla kiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada voimia ja esinmerkkiä hyvin pienistäkin asioista; esim juuri opettajan tapa olla mies saattaa kantaa pitkälle tulevaisuuteen.

Vierailija
4/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan, suuri pelko on tulevaisuudessa, että tyttösi takertuu miehiin jo ajoissa, kun hakee sitä korviketta.

Toivotaan parasta kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähipiirissä mies joka on tehnyt samoin kuin sun tytön isä. eikä ole auttanut puhe ei mikään- joku tunnevamma on niin ettei kykene lainkaan käsittämään että hän- aikuinen ihminen vahingoittaa pientä tyttöä. Mistä lienee jäänyt paitsi.

Vierailija
6/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että mies on jotenkin sairas tunne-elämältään. Toivottavasti löydät vielä hyvän miehen, joka pitää myös lapsestasi ja voisi olla hänelle esikuvana.

Vierailija
7/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapseni on poikia ja heillä ei ole mies opettajaa.

On hyvin epätodennäköistä, että seurustelukumppanisi ja tyttösi tulisi toimeen keskenään, kuten tuo opettaja ja tyttösi.

Siinä kun on se mustasukkaisuus puolin ja tosin.

Itse olen ratkaissut asian niin, että tutustuin yhteen mieheen, mutta olemme vain kavereita. Hänellä ei ole lapsia ja mielellään tekee poikien kanssa miesten juttuja. Pojilla on ihan hauskaa, kun ollaan yhdessä, mutta jostain syystä he eivät kuitenkaan kauheasti tästä miehestä pidä.