Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No olihan ne Virosssa huorien luona!Uskomatonta!

Vierailija
15.11.2010 |

Miehen työpaikan pikkujoulut siis oikealta nimeltään bordellibileet olivat viikonloppuna.

Kaikki olivat naimisissa olevia miehiä ja siellä huorien kanssa peuhaamassa . Se tuntu olevan se kaikista tärkein juttu niille koko viikonlopun aikana.

Oma mieskin oli ollut siellä portttolassa mukana väitti ettei ollut mennyt sitä aulaa pidemmälle. Oli kuulemma juonut kaljaa ja kattellut niitä hutsuja.

Väitti että ne oli aika ruman näköisiä eukkoja.

uskon että olis sanonut jos olis olut jonkun hutsun kanssa koska oli ex puolisolleenkin tunnustanut heti pettämisensä.

Mutta tosi ikävä fiilis jäi kun kertoi että oli mennyt sinne taloon mukaan. :(

Ainoastaan yksi äijä oli jäänyt hotelille odottamaan eikä ollut lähtenyt mukaan ollenkaan.

Tunnen näitä työkavereitten rouvia ja yksikin sanoi että meidän mies on niin nössö ettei uskalla pettää vaikka nainen alasti houkuttelisi.

Niinpä vaikka tiedän että tämä oli jo toinen kerta tämän vuoden aikana kun em. mies on käynyt vieraissa.

Mua vituttaa ihan todella että mun pitää nyt yksin tietää tää asia ja sitten kun mä nään niitä muita rouvia niin olla hiljaa koko asiasta.

Ja tottakai itsellekin jää epäilys siitä että jos oma mies kuintenkin huijaa sillä avoimella linjallaan. Mitäs jos se olikin aulan lisäksi siellä hutsun kansssa peuhaamassa?

Emme voi mun allergian takia käyttää kondomia ja mua alkoi epäilyttämääm koko seksi oman miehen kanssa.

Mitähän tässä tekis alanko painostamaan miestä asiasta vai uskonko että puhuu totta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, että saivat kerrankin laatunaisia. Suomalaisilla lihavailla luuskilla ei mitään tee.

Vierailija
2/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain tällainen järjenjättiläisen kirjoittama kommentti jäi tähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa se, jossa on enemmän vastauksia.

Vierailija
4/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelleen, joskus tuosta varmennesysteemistä johtuen aloitukset tulevat kahteen kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan