Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja äidin vuorotyö

Vierailija
14.11.2010 |

Miten teillä on järjestetty tapaamiset kun lähivanhempi (äiti) tekee vuorotyötä?

Isällä normaali työ ma-pe. Onko isä suostunut joustamaan tapaamisia hieman äidin työvuorojen mukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähipiirissä on kyl ihan normiviikonloput isälle, vaikka äiti tekee vuorotyötä. Isä hakee påivähoidosta jos äiti on työssä ja voi viedä päivähoitoon jos äiti on silloin työssä.

Minusta se on selkeää. ei mitään turhia säätöjä.

Vierailija
2/6 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tapaamiset menee mun työvuorojen mukaan. Eli kun olen iltaisin, viikonloppuisin tai öisin töissä, lapset on isällään, muun ajan mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimii lastenhoitajana työvuorolistasi mukaan kun sellaista tarvitset. Se olisi kohtuutonta. Selkeät sovitut päivät, joista pidetään kiinni, ja isä hakee/vie tosiaan tarvittaessa hoitoon/hoidosta.

Vierailija
4/6 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamiset sovitaan aina työvuorojen mukaan ja samalla katsotaan, että miten tarvitaan päivähoitoa.

Vierailija
5/6 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olettaa, että isä järjestää elämänsä sinun työvuorojesi mukaan, ja toimii lastenhoitajana työvuorolistasi mukaan kun sellaista tarvitset. Se olisi kohtuutonta. Selkeät sovitut päivät, joista pidetään kiinni, ja isä hakee/vie tosiaan tarvittaessa hoitoon/hoidosta.

Kun äiti on koko viikonlopun töissä niin lapset on koko viikonlopun vuoropäiväkodissa ylipitkiä päiviä, kun sattui olemaan isin vapaa viikonloppu. Just joo.

Vierailija
6/6 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isä hoitaisi lasta äidin ilta- ja yövuorot. Mutta eipä onnistu meilläkään kun isästä ei ole vastuunottajaksi, ja niinpä lasta hoitaa iltaisin mummo eikä isä tapaa lastaan juuri koskaan. Yövuoroja mulla ei onneksi olekaan, mutta illasta tulen kotiin vasta klo 23 kieppeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi