Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttää koko ajan... koska menee ohi...?

14.11.2010 |

Olen 3.lasta odottava, raskausviikolla 14+2. Monta viikkoa on väsyttänyt koko ajan, ja alkaa pikku hiljaa väsyttämään tämä väsymys:)

Vaikka yöllä nukun noin 8 tuntia, väsyttää jo silti valmiiksi ja jos on vapaapäivä (niinkuin tänään), olen jo puolenpäivän aikaan valmis päiväunille. Ja vaikka nukun 1-2 tuntia, olen jo ihan väsynyt illalla 20-21 aikaan.

Masennuksesta ei missään nimessä ole kyse, puhtaasti vaan väsyttää. Kertokaahan muut, millä viikoilla väsymys teillä helpotti (siis niiläl odottajilla, jotka ovat olleet väsyneitä alkuraskaudessa).

Rooibos82

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pirteä ehkä kuukauden välissä mut palasi sitten takasin tämä uskomaton unetus!! Hb:kin on iha hyvä ettei siitäkään kiinni, väsyttää vaan.. tosin nyt näin lopussa kyllä noi yöunet on mitä on että silläki vaikutuksensa tietty.. Sama peli oli ekasta, väsymys helpotti vaan pieneks hetkeks.. Ehkä joskus viikolla 18?? Siis tää oli iha heitto, en muista tarkkaan... Alkuraskauden väsymys kyllä on ihmeellinen, sitä meinaa nukahtaa vaikka seisaalleen!! Toivottavasti helpottaa pian sulla!!

ninnininnuli 34+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla