Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MEIDÄN ISI EI SAA ENSIMMÄISTÄKÄÄN LAHJAA HUOMENNA ISI ON OLLUT NIIN TUHMA! OV

Vierailija
13.11.2010 |

Hakannut mua, tehnyt henkistä väkivaltaa, tukistanut lapsia ja pettänyt mua. Sen sijaan että tekisimme lasten kanssa aamulla noista jääkaapissa odottavista tarpeista ja uunissa nyt paistuvasta jättikakku pohjasta isille herkkukakun ja lapset herättäisivät isin 11 aikoihin seksuaalisesti aktiivisen ja hyvin nukutun yön jälkeen. Heräämmekin lasten kanssa seitsemältä, teemme jättisherkkukakun ja lähdemme papan luo 100km päähän ja jäämme sinne kahdeksi yöksi. Siinäpä sitten meidän isukkh herää puolilta päivin krapulassa ja kyrpä verille purtuna kun mullahan on taas ne "kuukautiset ja ripuli" ja ehkä myös "lievä leukakramppi tms." Mitä ajattelette mammat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seko tarina!

Vierailija
2/5 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää kokonaan pois ettekä vain kahdeksi yöksi.

Hakannut mua, tehnyt henkistä väkivaltaa, tukistanut lapsia ja pettänyt mua. Heräämmekin lasten kanssa seitsemältä, teemme jättisherkkukakun ja lähdemme papan luo 100km päähän ja jäämme sinne kahdeksi yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae avioeroa, pakkaa kamat, ota lapset ja lähde. Pahoinpitelyistä rikosilmoitus.

Vierailija
4/5 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt isänpäivä.

Vierailija
5/5 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa olisi syytä isompaankin ratkaisuun kuin vain mielenilmaisuun isänpäivänä?