Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa kihloihin viikon kuluttua! :)

Vierailija
12.11.2010 |

Mies haluaa ostaa mulle kihlasormuksen. Mitä minä voisin ostaa hänelle, muistoksi tai muuten vain huomaavaisuuttani?

Onko teillä ideoita? Kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eihän se pakollista ole. Osta vaikka kello, tai vaikka prinssi albert... =)

Vierailija
2/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotain olisi kiva munkin antaa.

Kelloja hänellä jo on.. Muita ideoita?

:) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ootko sä ainut rengastettu? :D

Vierailija
4/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua sormusta? Ja kai tajuat, että "kihloihin meno" tarkoittaa oikeasti sitä, että on sovittu, että mennään naimisiin joku päivä, ei pelkkää nättiä sormusta sormessa? Olisi loogisempaa sanoa, että menemme naimisiin esim. vuonna 2015, jolloin olisitte kihloissa ilman mitään erityistä kihloihin menoa.

Vierailija
5/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran jotain miehellesi aiot ostaa ainut looginen olisi kihlasormus. Mitä järkeä on "kihlakellolla" yms. Osta se sormus, olkoot sitten vaikka pitämättä.

Vierailija
6/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua/voi pitää sormuksia. Minä olen naimisissa eikä meillä kummallakaan ole sormuksia. Miehellesi voit hankkia esim. jonkinlaisen riipuksen, johon joku teksti.

Vierailija
7/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmillahan pitää ne sormukset olla, mikä kihlaus se muuten on?

että aikuisten ihmisten kesken kihlaus yleensä tarkoittaa avioliittolupausta, ei siihen välttämättä mitään sormuksia tarvita. Meillä ei ole miehen kanssa kummallakaan kihlasormuksia, ja kyllä me ollaan silti ennen naimisiinmenoa kihloissa oltu.

Vierailija
8/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmillahan pitää ne sormukset olla, mikä kihlaus se muuten on?

Tiesithän että aikuisten ihmisten kesken kihlaus yleensä tarkoittaa avioliittolupausta, ei siihen välttämättä mitään sormuksia tarvita. Meillä ei ole miehen kanssa kummallakaan kihlasormuksia, ja kyllä me ollaan silti ennen naimisiinmenoa kihloissa oltu.

mitään kihlasormuksia ollut.

Vierailija
9/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, että se sormus on jossain, muttei sitä ehkä aina käytä.

Mutta suspektia on se että toinen ei sitä kihlasormusta edes hanki.

Vierailija
10/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapana, että mies kosii naista ja ostaa sormuksen. Mies saa sormuksen sitten naimisiinmennessä. Kuitenkin kihloissa olevia pareja kohdellaan kuin he olisivat jo naimisissa.

Minulle sormus tai sen olemattomuus eivät ole tärkeitä. Jos hän haluaa minulle ostaa sormuksen, niin pidän sitä kauniina eleenä. Mutta jos hänen kulttuurissaan ei kihloissa oleva mies vielä pidä sormusta (ts. jos hänellä olisi sormus, hänen pitäisi selitellä ettei ole vielä naimisissa), niin miksen kunnioittaisi hänen tapojaan.

ap (Vastasinkohan kaikkeen?)

Vierailija
11/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisin hänelle hankkia tai antaa? Itse ajattelen, että se voisi olla jotain hyvin yksinkertaista tai aineetontakin tai sitten kalliimpaa. Haluaisin vain huomioida häntä.

ap

Vierailija
12/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon jakaa elämäni tämän miehen kanssa. Ja hän minun.

ap

Vierailija
13/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinenkin nainen sänkyyn. Mies arvostaa.

Vierailija
14/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen, että hankkisit vaikka jonkin valokuvakehyksen johon kaiverrutat teidän nimet ja kihlapäivän, tai pelkästään päivämäärän? Tietty kuvan kanssa! Ja onnea tosi paljon :)

Vierailija
15/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuo valokuvakehysidea on ihana :)

ap

Vierailija
16/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRINSSI ALBERT niinkuin ehdotinkin jo!

Vierailija
17/17 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRINSSI ALBERT niinkuin ehdotinkin jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä