Kiinnostaako sinua huutiksessa
miksi joku myy jotain tuotetta tai vaatetta?
Mua ei vois vähempää kiinnostaa. Jos myytävä tuote on kiinnostava ja kaupan hyvään hintaan, niin mulle on taivahan sama miksi joku myy sitä.
Tämä tuli vaan tossa mieleen kun katselin vaatteita huutiksessa, ja yksi myyjä selitteli vaatteen myynnin syyksi sen että on niin laihduttanut, ettei nämä vaatteet näytä hyvältä hänen päällään ja pitää uusia vaatekaappi.
En voi ajattelemasta, että jaa,no mäkö olen sitten se läski jolle ne sopii kun olen niin lihava??
Sitte tulee totaalinen lässähdys, ei huvita enää ostaa ex-läskin nykyisen hoikan vaatetta vaikka olisi kuinka kiva. Seuraava!
Kommentit (4)
toisinpäin kylläkin: joku myy vaatetta selitellen, että "suosikkimekkoni, josta en malttaisi luopua, mutta en varmaan tähän enää ikinä mahdu (huokaus)" tai "taidan nykyään olla liian paksu tähän toppiin:)". Minusta semmoinen antaa myyjästä inhimillisen ja maanläheisen kuvan.
Jos joku selittelee, saa enemmän sellaisen kuvan, että tuote on pöllitty.
"Hupsista, on vielä niin iso meidän Nico-Petterille, siksi laitan myyntiin...!"
Joo, lapset kun harvemmin kasvavat. Tuokin ihmeellinen selitys pois, niin tuote vois kiinnostaakin. Selittelijät on Keravalla, nih.
mutta tavallaan ymmärrän miksi joku haluaa perustella myyntinsä - todistelee, että tuotteessa ei ole vikaa ja että se on ollut omassa käytössä eikä ole varastettu