Kummeksuttaa ihmiset jotka soittaa tuntemattomata numerosta!
Miks ei voi reilusti soittaa niin että numero näkyy?
Kommentit (9)
ja ennen sitä piti rustata kirjeitä. Ihan hirveetä.
Jos on salainen numero, ni voipi olla että se ei näy.
sillä tavalla, että painan vain puhelun auki mutta en sano mitään. Hauska seurata, kun tuntematon soittaja menee ihan hämilleen ja alkaa huudella haloota :P
myös ärsyttää ne kaverit, joilla on salainen puhelinnumero ja puhelimen asutukset niin, ettei numeroa/soittajan nimeä näy kun soittavat. Tämä siis vaikka heidän numeronsa olisi tallennettuna minun puhelimeeni.
Itsellänikin on salainen numero, mutta osaan laittaa sen "näkymättömäksi", jos soitan jonnekin/jollekin kelle en halua sen näkyvän.
osaan laittaa sen "näkymättömäksi", jos soitan jonnekin/jollekin kelle en halua sen näkyvän.
Miksi sitten edes soitat heille jos et halua heidän tietävän kuka olet?
...jos se tulee tuntemattomasta numerosta. Jattakoot sitten viestin vastaajaan! Yleens ne on mainosmiehia kuitenkin jotka soittelee, mrrrr...
mitä oltiin.
Mutta kännykkäaikana, jos joku soittaa salatusta numerosta, se on epäilyttävää ja omituista.
Ennen eivät lehtikauppiaat ym. soitelleet 34 kertaa viikossa. Täytettiin kuponkeja Seura-lehdestä ja tilattiin se lehti. Nyt kaupitellaan agressiivisesti kaikkea kanavapaketista alushousuihin, vitamiinipillereistä lasten kuvakirjoihin.
Työttömyys ja muuttunut markkinatalous tämänkin takana. Joidenkin on pakko tuotakin paskaduunia tehdä.
Mulla on yksi ystävä, jolla on täydellinen turvakielto. Silti numero ja nimi näkyy soittaessa. Turvakielto siksi, että ammattinsa puolesta sai järkyttävää paskaa niskaan, uhkailuja jne. On yksinäinen nainen. Turvakiellon ansiosta voi kuitenkin käyttää liittymäänsä numeronsa kanssa, koska kuitenkin numerotiedot ovat yleisesti salaisia.
Mulla on jokunen tuttu, jotka ovat baarihoitojensa takia ottaneet tuntemattomat numerot. En vastaa, mutta laittavat viestin ennen soittamista.
Olen th-alalla, etunimi+sukunimi -yhdistelmällä 2 muuta samannimistä Suomessa. On silti numero ja yhteystiedot täysin julkiset. Mutta mistäs sen tietää, milloin joku kahjo alkaa vainota.
90-luvun alussa kaveri oli töissä Prismassa ja silloin oli iso nimikyltti rinnassa, etunimi sukunimi. Kaverin nimisiä ei muita ole ja sai häirikkösoittoja ja huohottajia. Ei siltikään muuttanut salaiseksi numeroaan. Vei poliisille pahimpia törkyjä tutkittaviksi.
Ennen muinoin, kun minä olin nuori, ei ollut kännyköitä vaan lankapuhelimet, joissa ei näkynyt numeroa, joten AINA puhelimen soidessa oli yllätys,kuka soittaa :D