Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lääkärileikki" oikean lääkärin kanssa

Vierailija
10.11.2010 |

Onko kukaan koskaan kokeillut...? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen esittänyt hoitsua.

Vierailija
2/10 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätutkimus nyt olisi must kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kokeilleet. Ei oikein kiinnosta, kun työ on mitä on.

Vierailija
4/10 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että lääkäriä kiinnostaa oman ammatin leikkiminen vielä kotonakin? Minua ei ainakaan hirveästi iske mikään hoitsufantasia, kun ole sh.

Esitä sille lääkärimiehellesi putkimiestä (-naista) ja anna se olla kotirouva ;))

Tai rupea opettajaksi, joka kouluttaa poikaoppilaitaan.

Vierailija
5/10 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi nähdä mut lääkärintakissani ja sen alla vain alusvaatteet. Kokeiltiin siis kerran miehen mieliksi, mutta mua ei voinut vähempää kiinnostaa! En ollenkaan päässyt oikeaan fiilikseen työvaatteet päällä.

Vierailija
6/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainastaki palo- ja poliisimiehet tuntuvat ovan kovin innokkaita jatkamaan rooliaan makkarin puolellakin... Onks lääkärit niin väsähtäneitä hommiinsa? :D

Vierailija
7/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontaktit ovat olleet vastaanotolla ja ihan asianmukaisesti olen hakenut helpotusta sairauksiin. Työssään on pysynyt myös lääkärit.

Vierailija
8/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten se on raskasta, vastuullista, ihmisten eritteiden kanssa tekemisissä olemista ja todella ihan kaikkea muuta kuin hauskaa.

Lääkärisarjoja seuraavat vaan eivät sitä tietenkään tiedä ja tajua. Tv välittää työstä ihan erilaisen ja romantisoidun kuvan.

Vierailija
9/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten se on raskasta, vastuullista, ihmisten eritteiden kanssa tekemisissä olemista ja todella ihan kaikkea muuta kuin hauskaa. Lääkärisarjoja seuraavat vaan eivät sitä tietenkään tiedä ja tajua. Tv välittää työstä ihan erilaisen ja romantisoidun kuvan.

Tätä eivät vain tajua nämä urpot lääkärifantasioissaan kiehnäävät kotirouvat.

Vierailija
10/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tietää, että lääkäri tekee väärää diagnoosia.

Peräsuolihaavasta tuli peräpukamat terveyskeskuksessa esimerkiksi. Tiesin, että ei takuulla ole peräpukamat ja menin yksityiselle kirurgille. Jouduin suoraan leikkaukseen. Olisin saanut avanteen jos olisin vielä juossut terveyskeskuksessa muka peräpukamien kanssa.

Että lääkärileikkiä on leikitty oikean lääkärin kanssa...Se on vakava ja vaikea leikki. Lääkärit eivät ole nöyriä vaan aina oikeassa muka olevia jääräpäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä