Haluaminen kun toinen ei halua
Ongelma jos nyt ongelmaa varsinaisesti onkaan on seuraavan lainen: minä haluan seksiä silloin kun saan itse tehdä aloitteen. Mies haluaisi seksiä lähestulkoon aina ja minusta se on hieman ahdistavaa. Monesti käykin niin että lähinnä suostun ja hän ehtiikin siis lähes aina tekemään ensin aloitteen. Rakastan miestäni kuitenkin koko sydämestäni. Jos kuitenkin käy niin että kieltäydyn ja mies on sen hyväksynyt saatan sen jälkeen haluta aivan hulluna, kun pelikenttä on tavallaan "vapaa". Vähän aikaa sitten mies oli hieman kipeä ja sanoi että seksi ei kiinnosta ja minähän kävin aivan kuumana! Aivan mahtavaa seksiä :D
Onko ketään muita samanlaisia? Joita siis kiihottaa kun toinen ei halua? Mistä tämä johtuu? Ajoittain hieman hankalaa.
Kommentit (2)
Mutta meillä mies on samanlainen. Jos mua ei huvita, sitä huvittaa. Jos mä teen aloitteen, miestä ei kiinnosta. En tiedä kokeeko mies minun aloitteellisuuteni ja aktiivisuuteni jotenkin liian aggressiivisena tai painostavana, vai mikä on taustalla. Ei ole kivaa. :/
Mulla ihan päinvastainen kokemus. Nainen halusi silloin kun minä olin se aktiivinen osapuoli, mut muuten ei yleensä tapahtunut mitään. Odottelin aikoinaan, josko hän tekisi aloitteen. Kului viikko, kaksi, kuukausi, mitään ei tapahtunut. Sitten taas kun tein aloitteen niin sit alko tapahtumaan.
M34