Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivälahja?

Vierailija
10.11.2010 |

Minulla on aina ollut ongelma lahjojen valinta. Nyt sunnuntaina juhlimme ensimmäistä isänpäivää, ja haluaisin muistaa omasta ja tyttäremme puolesta isää jollain tavalla. Haluaisin että lahja olisi hiukkasen omaperäinen, eikä sen tarvitsisi paljoa maksaa..

Miten te olette juhlineet/ juhlitte isänpäivää? Ja minkälaisia lahjoja ostatte?

Haluaisin tästä sellaisen päivän jonka me muistamme, sillä onhan tämä ensimmäinen isänpäivä!. :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein hänelle isyyspakkauksen ( : Vauva syntyi siitä 2 viikon kuluttua. Olimme isänpäivälounaalla.

Ekana "oikeana" päivänä tein hyvän aamiaisen, annoin nukkua (rakastaa sitä), ja annoin lahjan, jota en enää muista. Taisi olla muuten kirja. Jeps, niin olikin. Ja sitten menimme isänpäivälounaalle.

Nyt olen ostanut taas kirjan. Tällä kertaa keittokirjan, sillä mies tykkää kokakta. Mutta kirja on ns. koko perheen keittokirja, jossa on vinkkejä myös siihen, miten ottaa lapset mukaan keittiöön. Mies jää kohta koti-isäksi.

Pitää miettiä tuo ruokapuoli vielä uusiksi. Mies ei kakuista piittaa, joten ne jää väliin. Ja hän paistaa pihvit paremmin kuin minä. Joten menemm varmaan ulos syömään. Ehkä.

En tiedä saitko apua. Kortin teki taapero. Vuosi sitten muuten kortissa oli vauvan jalan kuva.

Niin ja minä kuuluun siihen porukkaan, jonka muistaa aviomiestä isänpäivänä yhdessä lapsen kanssa. Samoin oletan mieheni muistavan minua yhdessä lapsen kanssa! En jaksa tästä kiistellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi