Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt ennustajalla?

Vierailija
09.11.2010 |

Kenellä? Tiesikö?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta soittanut olen, kahdesti samalle (nimi Roosa, jos se nyt mitään sanoo...). Ainakin perusjuttuja tiesi aika hienosti, mm. lasten lukumäärän ja sukupuolen, muuten melko ympäripyöreää ja aika samoin sanoin kuin ystävälleni. Tiesikö tulevasta - en voi vielä tietää... ;)

Vierailija
2/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoja sitten. Oululainen rouva, joka ei itse siis ilmoitellut ennustavansa, ja palkkioksi pyysi summaa, jonka kysyjä itse katsoo sopivaksi.

Mutta tiesi hyvin tulevasta. Melkein riipaisevan hyvin :( koska sanoin, että kaiken saa kertoa. Näin jälkikäteen ajateltuna, siis.

Siitä mainio tyyppi, ettei kikkaillut millään "mä tiedän sun silmien värin ja toiseksi vanhimman lapsesi inhokkiruuan" -tyylisillä klisheillä, vaan keskittyi oleelliseen.

Mukavaa on ollut myös huomata, että kykenen tähän itsekin. Useat ystäväni tai heidän tuttunsa pyytävät lähes viikottain apua. En kysele ongelmien perään vaan katson korteista, jos aikataulu sallii. Rahaa en tästä ole viitsinyt pyytää, onpahan "harrastus" muiden joukossa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko heittää mullekin pienen arvion...? ;) Jokainen tiedonmuru olisi mulle kullan arvoinen. Yksi kysymys vaan... Onnistunko mä enää tulemaan raskaaksi? Mun suurin haaveeni, mutta niin älyttömän tiukassa... :(

Vierailija
4/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri potilasta eri aikoihin (useampi kuukausi ellei vuosikin väliä) ennusti. Olen siis hoitaja. Molemmat ennusti samalla tavalla ja ennustus on toteutunut.

Ennustivat mm. että saan x aikaan vuodesta x sukupuolta olevan lapsen. Kärsin silloin lapsettomuudesta, joten tuntui mahdottomalta että toteutuisi. Mutta niin vain syntyi ja ihan luomuna juuri siihen aikaa vuodesta ja sitä sukupuolta oleva kun molemmat olivat ennustaneet. Ennustivat myös muuta, joka piti paikkaansa. Silloin otin sen leikkinä ja sanoin että saat ennustaa, mutta yllätyin todellakin myöhemmin kun asiat pitivätkin paikaansa.

Vierailija
5/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri potilasta eri aikoihin (useampi kuukausi ellei vuosikin väliä) ennusti. Olen siis hoitaja. Molemmat ennusti samalla tavalla ja ennustus on toteutunut. Ennustivat mm. että saan x aikaan vuodesta x sukupuolta olevan lapsen. Kärsin silloin lapsettomuudesta, joten tuntui mahdottomalta että toteutuisi. Mutta niin vain syntyi ja ihan luomuna juuri siihen aikaa vuodesta ja sitä sukupuolta oleva kun molemmat olivat ennustaneet. Ennustivat myös muuta, joka piti paikkaansa. Silloin otin sen leikkinä ja sanoin että saat ennustaa, mutta yllätyin todellakin myöhemmin kun asiat pitivätkin paikaansa.

Vierailija
6/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaikkea, mutta kolmea lasta minulle ennustettiin.

Nyt on yksi ja olen ollut vakaasti sitä mieltä jo vuosia, että tämä riittää.

Vierailija
7/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Voi hyvin -lehden palstalla ilmoitellut nainen tiesi.

Itse asiassa kaksikin. Toimimme kirjeen välityksellä.

Vierailija
8/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin ilmaiseksi, koska olin töissä paikassa missä hän majoittui Suomessa ollessaan ja tottakai menin, kun tilaisuus oli :) Ja se mitä kertoi, oli hyvin hämmentävää

Vierailija
9/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni on näkemisen ja parantamisen lahja.

Hän ennusti minulle vuosia sitten:

saan lapsen

saan rakkauden

saan rahaa

HEH, olin silloin yh-äiti ja aika iäkäs. Olen joskus miettinyt tuota ennustusta ja sitä, miten se sittenkin kävi toteen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan