Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivujuonne toisesta ketjusta: Tunnetteko lastenne kavereiden vanhemmat?

Vierailija
09.11.2010 |

Minä tunnen, ainakin toisen vanhemman. Kaikki olen tavannut ainakin kerran ja useimpien numerot (yleensä äidin) löytyvät puhelimen muistista. Lapset ovat 9- ja 10-vuotiaat.

Miten teillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan tiedän ainakin ulkonäöltä mutta en kaikkia

Vierailija
2/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme ystävystyneetkin. Kylä kasvattaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ollut samassa päiväkodissa (nyt eskarissa) 2-vuotiaasta, ja paremmin tunnen vain yhden lapsen äidin, muutaman kanssa ollaan jotenkuten tuttuja (kyläilty kerran-pari). Muita kavereita erotan just ja just, jotenkin ne on niin samannäköisiä... Vanhempia moikkaan kun niin usein tulee törmättyä pk:n pihalla, mutta en oikein muista kuka on kenen vanhempi, nimistänsä puhumattakaan.

Harmittaa, miten sitä onkin niin ulkona. Toisaalta, en välttämättä haluaisikaan olla heidän kanssaan lähemmissä tekemisissä, taidan olla aika erilainen kuin he; he hyvin menestyviä pareja, minä se köyhä yh. Ehkä vähän nolottaakin meidän perheen epäonnistuminen... :/

Vierailija
4/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan nimeltä ja kasvoilta, joskus saatan pyytää kahville samalla kun pienempiä muksuja tuodaan tai haetaan kyläilyreissulta. Koululaisen luokkakavereiden vanhemmista monet tunnen jo tarha-ajoilta, lähinnä siis ne joiden luona lapsi käy. Vanhempainilloissa on sitten tavattu muita eli ovat ainakin naamatuttuja.

Vierailija
5/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ystävystynytkin.

Vierailija
6/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat kauempana kuin lähikoulussa, joten eivät ole yleensä koulutovereiden kanssa enää koulupäivän jälkeen kuin tosi harvoin. Naapuruston lapset taas asuvat siellä sun täällä ja lapset liikkuvat laumassa, joten hyvä että kaverit tiedän nimeltä, saati heidän vanhempansa.

Vierailija
7/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö(7v.)leikkii. Minusta se on hyvä tuntea ainakin toinen vanhemmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan