Voi tsiisus. Ylipainoisella kaverilla on vatsatauti
ja se on sitä mieltä, että kun eilen ei päässyt syömään kesken työvuoron, niin vatsatatuti johtuu siitä...
Kommentit (8)
ja se on sitä mieltä, että kun eilen ei päässyt syömään kesken työvuoron, niin vatsatatuti johtuu siitä...
Mutta mitä tekemistä kaverisi ylipainolla on tässä asiassa?
mussuttamisen olevan pakko ja kun ei pysty koko ajan syömään, niin tuloksena on vatsatauti.
jos ei pääsis töissä syömään. Mutta en mä toki olettaisi siitä vatsataudin tulevan.
Vaikutat tosi ikävältä työkaverilta, pakko sanoa.
jos ei pääsis töissä syömään. Mutta en mä toki olettaisi siitä vatsataudin tulevan.
Vaikutat tosi ikävältä työkaverilta, pakko sanoa.
saaneensa vatsataudin kun ei pääse syömään ja vatsa menee siitä niin sekaisin että pitää saikulla olla.
Mutta kun 4-5 päivää on syömättä, ja kun lopulta syö, menee mulla ainakin vatsa kuralle.
Mutta kun 4-5 päivää on syömättä, ja kun lopulta syö, menee mulla ainakin vatsa kuralle.
ja on vielä sairaanhoitaja, joten ihmeellistä höpinää tuo on. t.ap
ja on vielä sairaanhoitaja, joten ihmeellistä höpinää tuo on. t.ap
Mulla läski tuttu, jokka läskihtävä lapsi ja läskiintyvä vauva. Koulutuksen puolesta tuttu on ojentamassa läskiintyviä äitejä, lapsia ja vauvoja hyvinkin perinteisesti arvostetussa ammatissa... Voisi olla kyllä vähän uskottavuusongelmia, jos tulis mulle neuvoon....
Mutta mitä tekemistä kaverisi ylipainolla on tässä asiassa?