Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko laitat joululahjoihin rahaa per lapsi?

Vierailija
08.11.2010 |

Meillä menee reilu 100€ per lapsi.

Esikoinen toivoi kannettavaa dvd-laitetta ja jotain pientä lisäksi.

Muiden lahjatoiveet vielä auki.

Lapsia on neljä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuota rojua nurkkiin tarvii. Lapset niin pieniä, että eivät vielä paljoa vaadi.

Vierailija
2/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lahjoja jo pitkin vuotta. Nyt on muutama juttu mitä toivoo ja toinen niistä maksaa lelulehden mukaan 95€ ja 129€. En vielä tiedän ostanko molempia, mutta toisen ainakin. Joten yhteensä ehkä menee lelulahjoihin noin 300€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan lahatoiveet hakusessa 7v ja 8v pojillakin. Nintendo DS:t ajateltiin ostaa kummallekin, maksavat 120-140e, sitten jotain muuta. Nuorempi ainakin haluaa legoja, joten se voisi olla yksi.

Vierailija
4/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50€ per lapsi maks. tavoitteena :D

Riippuu tosin siitä mitä sukulaiset ym ostavat. Jos ostavat joitain toivelistasta niin oikeasti eivät tarvitsisi mitään lisäksi :) Mutta onhan se kiva ilaa, kun ovat parhaassa leikki-iässä (6,4,3v)

Ykköstoiveet ovat aika kalliita (79€/kpl, kaikki kolme toivoo samaa lahjaa...). Täytyy katsoa

Vierailija
5/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ kuopuksen lahjoihin, ja esikoisesta en tiedä kun se on kehitysvammainen niin se ei osaa pyytää mitään, eikä se oikein edes pidä kuin muutamista leluista. Kauhean vaikeaa on löytää uusi lelu, mikä kelpaisi. Se saa kai sitten vaatteita ja muumipyyhkeen.

Vierailija
6/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viemässä lapsia ennen joulua Väli-Amerikkaan lomalle, niin eivät paljoa saa sitten jouluna.

Vierailija
7/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia 3. Ovat vielä niin pieniä ettei tarvii ostella mitään turhaa.

Vierailija
8/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viemässä lapsia ennen joulua Väli-Amerikkaan lomalle, niin eivät paljoa saa sitten jouluna.

ja loma ei kuluta pois joululajoja.

Vierailija
9/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi perheen yhteiseksi lahjaksi uusi wii-peli (noin 60 €). Tai no tänä vuonna nuorimman lahjaan ei kyllä mene kuin alle 20 €, on vasta 1-vuotias. Kahdelle isommalle tuo 60. Kaikki saavat myös kaksilta isovanhemmilta pienet paketit ja lisäksi kummeiltaan.

Vierailija
10/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lahjoja saa lähinnä kolme lasta 10, 9 ja 2,5v. Pienin on vasta vauva, joten hän ei lahjoja kaipaile. Todennäköisesti 2,5 vuotiaankaan lahjat eivät tule maksamaan yhtä paljon kuin isompien.

Vierailija
11/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ekaa kertaa 12 vuoteen tiukka talous, mutta mä en silti suostu tinkimään lasten joululahjoista. Nyt kun ovat jo vielä vähän isompia, niin niitä kallita lahjoja on enemmän listalla kuin halpaa tilperööriä.

Vierailija
14/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna kukaan mitään kallista saa. Lapsille joku kirja tai lelu ja me aikuiset ehkä sukat toisillemme ostetaan. Synttärinä saa sitten vähän arvokkaampaa.

Vierailija
15/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallekin yksi n. 40e maksava dublo-paketti ja sen lisäksi joku kirja tai peli. lapset ovat 2,5v ja 4v.

Vierailija
16/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkäpä noin 200-300e/lapsi

Yleensä on mennyt noin 1000e lahjoihin.

Summa sisältää siis myös koko perheelle yhteiset paketit.

Vierailija
17/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 50e per lapsi, ovat pieniä vielä 4 ja 2 joten toiveet eivät ole suuria. Ja isovanhemmilta tulee niin paljon että itse ei edes voi ostaa paljon ettei tule liian isot lahjavuoret.

Vierailija
18/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa lahjat kirpparilta. Hyviä pelejä ja kirjoja saa pilkkahintaan. Ei mun lapsia (7 ja 3 v.) ainakaan juuri kiinnosta, onko lelu käytetty vai ei. Ehkä ostan jotain kaupastakin, mutta kalliiseen ei ole varaa.

Vierailija
19/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytän kuitenkin reilun 100e per lapsi ja pääsevät lomalle, niin se on aika hyvin minusta.

Ja todellakin tällainen sikakallis matka näkyy joululahjoissa. Kaikkeen ei yh:lla ole varaa.

Jos ei lähdettäisi reissuun, niin varmaan käyttäisin silti alle 200e.

Vierailija
20/23 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle kymppi tai pari?

Leikki-ikäiselle ehkä 100€

Amisikäiselle 150

Kummilapsille n30€/lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän