Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko julkiseen terveyden hoitoon koki kolauksen

Vierailija
07.11.2010 |

Muutettiin miehen töiden perässä toiselle paikkakunnalle ja samalla siirtyi minun sairauteni hoito sairaalasta toiseen. Viimeisellä polikäynnilläni keskustelin lääkärin kanssa asiasta ja lääkäri totesi, että laittavat paperit uuteen sairaalaan.

Sanelun lähettivät minulle ja jäin odottelemaan kutsua kontrollikäynnille. No kuukauteen ei kuulunut, joten otin puhelimen käteen ja soitin edelliselle paikkakunnalle. Sain ihmettelyn, että enkö minä ole saanut papereita ja lupasivat lähettää uudelleen. Tässä kohti vielä luulin, että kyseessä on eri paperit kuin ne jotka olin jo saanut.

Uudet paperit tulivat postissa reilun viikon päästä. Tässä kohti heräsi epäilys, että ovatko paperit oikeasti lähteneet eteenpäin, kun aikaa ei vaan kuulu. Nettisivujen mukaan heillä menee lähetteiden käsittelyyn 2-4 päivää...

Uudelleen puhelin käteen ja soitto uuteen hoitopaikkaan. Ei ole tullut mitään papereita. Tarkasti vielä käsittelemättömien pinon, ettei ole siinä. Ei mitään mainintaa meikäläisestä. Siis ei mitään papereita ole heille tullut, vaikka minulle väitettiin että ne on lähetetty vajaa 2 kk aikaisemmin.

Vanhassa hoitopaikassa ensimmäinen kommentti oli, että odottele rauhassa, kyllä sen ajan saat. Sitten kun totesin, että ne kyllä tarvis paperit, että osaisivat ajan lähettää. Tässä kohti hoitajalle vasta selvisi, että olen oikeasti ollut yhteyksissä myös tulevaan paikkaan ja he eivät ole papereitani saaneet. Lupasi selvittää asian.

Hetken päästä sihteeri sitten soittelikin ja totesi, että "tässä nämä ovat pöydällä, kun en tiedä mihin yksikköön nämä pitäisi lähettää". Eli olivat 2 kuukautta maanneet siinä ja odottaneet, että joku jaksaisi tehdä asialle jotain. Ja samalla minulle annetaan väärää informaatiota papereiden liikkeistä.

Toivottavasti nyt lähtivät, pitää jatkossa kysellä aktiivisemin niitten perään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoito lienee kuitenkin ollut hyvää?

Vierailija
2/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä aiheuttaa pettymyksen? Hoito lienee kuitenkin ollut hyvää?

että hoitoa ei saa kun paperit makaa väärässä sairaalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, liittyyhän se terveydenhuoltoon, jos sihteeri on sairaalassa töissä... Mutta vähän löyhä on kyllä tuo tarkoitushakuinen otsikointisi kyllä.

Vierailija
4/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olisi ollut paperit saman tien mukana ja olisin voinut suoraan varata ajan uudelta kotipaikkakunnalta ilman tälläistä säätöä papereiden kanssa ja julkisen terveydenhuollon jonossa roikkumista.

ap

Vierailija
5/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nykyään olla tosi tarkkana ja pitää huolen omista asioistaan. Koska kukaan muu ei sitä tee. Hirvittää vaan niiden ihmisten (esim vanhusten) kohtalo jotka eivät sitä jaksa tai kenellä ei ole ketään joka pitäisi sinun eduista/asioista huolta.

Minusta sinä ap voisit kyllä tehdä kirjallisen reklamaation asiasta!

Vierailija
6/6 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virheitä sattuu, mutta ei se silti ole kivaa kun osuu omalle kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi