Missä vaihesssa raskautta maha alkoi näkymään...
...siis siten, että sitä ei voinut enää vaatteilla "peitellä"? Ärsyttää kun jotkut tuijottaa, niin haluis vähän vaatteilla jopa huijata ;)
Kommentit (12)
toisessa rv 9 ja
kolmannesta en muista tarkalleen, mutta jotain rv 13-15.
Toinen raskaus alkoin hyvin voimakkaasti. Epäilin aluksi jopa odottavani kaksosia. Niin erilaisia voivat raskaudet olla.
jo hankala normaalivartaloisena pitää piilossa. Tuossa vaiheessa ovat ihmiset jo alkaneet kyselläkin:)
esikoisen kohdalla noin viikolla 12... toisen kanssa n.20... molemmat poikia :) Toki viikkoja toisen kohdalla oli 26 kun pystyin jotenkuten peittämään vielä (maha oli todella pieni).
...eli luulis raskauden alkavan näkyä miltei heti. Viikoilla 20 ja rapiat alkoi maha vasta näkyä niin että ei voinut peitellä. Tuli toki muutamia kyselyjä jo aikaisemminkin raskaudesta ;)
mulla rv 27 ja tähän asti joten kuten voinut tarvittaessa "peitellä", mutta nyt jo hankalaa..
Pieni kumpu tuli mahaan viikolla 24.
viikolla 9. Ei ollut vauvamahaa, mutta maha turposi aivan järkyttäväksi, pinkeeksi palloksi ja näytti kuin olisin ollut viimeisilläni. Ja vielä kamalampaa oli, koska olin menossa keskeytykseen ja kaikki onnittelivat jne. Kukaan ei uskonut, että olen viikolla 9.
Nyt on menossa 19. rv. Normivaatteet ovat vielä päällä. Pelottaa, ettei siellä ole mitään, kun mitään ei näy, eikä tunnu.
Tosin ei ole vuotojakaan, joten parasta pitää vaan toivoa.
Nyt rv 18. Ei ole vielä mitään kumpua, normaalipainoinen olen, edes rinnat eivät ole vielä kasvaneet.
...