Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla pystysuora sektioarpi,

Vierailija
06.11.2010 |

saatteko vatsastanne treenamaala / tai muuten vain luonnostaan tasaisen. Jos niin millä keinoin olette sen saaneet?

Minulla on kyllä rasvaakin vähän vatsanseudulla joten johtuukohan ihan vaan siitä, mutta sektioarpi siis jakaa vatsan selkeästi kahdeksi osaksi joista toinen on usein litteämpi ja toinen selkeästi "pullahtanut" esille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se kans ihanasti jakaa vatsan keskeltä kahteen eri läskivyöhykkeeseen. Mun arpi on vielä tosi ruma ja leveä, kun se aukesi paranemisvaiheessa. Mulla on alvatsassa aika paljon läski ja myös tyrän alkua, joten ei hääviltä näytä. Uskon, että myös vatsaleikkauksen vaikuttavat siihen, että roikkuva mahaläski ei oikein tahdo lähteä.

Vierailija
2/3 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi mulla varmaan meni vatsalihakset ihan täysin epäkuntoon sektioissa, koska ainuttakaan perusvatsarutistusta en pysty tekemään, mun lihakset ei vain tottele. Muunlaisia vatsalihaksia kyllä teen, mutta nuo ei onnistu. Mulle on tehty kaksi sektiota samaan pystyviiltoon ja viimeisestäkin on jo 8 vuotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arpi on vielä tosi ruma ja leveä, kun se aukesi paranemisvaiheessa.

Vatsa on kyllä litteä. Olen liikunnallinen, hoikka, painoindeksi 18. Jos lihon vähänkään, näyttää lähinnä siltä kuin olisi takapuoli etupuolellakin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi