Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka on ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä?

Vierailija
04.11.2010 |

Kun lukee näitä juttuja, tulee tunne, ettei ole muita jotka uskovat rakkauteen ja rakastamiseen? On vain kiimaa ja omia tarpeita, toisesta ei välitetä ollenkaan? Olenko ainoa joka on ollut sängyssä vain yhden miehen kanssa? Olen ollut nyt naimisissa 13 v ja sitä ennen seurustelin kahden kanssa. Heille en neitsyyttäni antanut, vaan odotin hääyötä. Olen seksuaalisesti aktiivinen, ja toki oli esileikkiä jossain määrin, suutelua ja hyväilyä. Kuitenkin hoidin omat tarpeeni masturboiden siihen asti kun menimme naimisiin. Miehelläni on olllut yksi seksisuhde ennen minua. Hän on siis ollut kahden kanssa ja minä vain yhden: ONKO MUITA USKOLLISIA?????

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se "raamatullinen" laki sanoo selvästi että huoruus on synti oli aviossa tai ei.

nykyinen "maallinen laki" on toista mieltä. muuten 80 luvulla muistaakseni pettäminenkin oli rikos maallisen lain mielestä. näin sitä maallistutaan koko ajan.

Vierailija
22/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet ovat esim. ekan kerran jälkeen olleet tilanteessa, jossa ovat siihen mennessä olleet vain yhden miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka on ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä?

Vierailija
24/35 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä juttuja, tulee tunne, ettei ole muita jotka uskovat rakkauteen ja rakastamiseen? On vain kiimaa ja omia tarpeita, toisesta ei välitetä ollenkaan?

Ihan yhtä hyvin voit olla ihminen, joka ei ole ollut sängyssä kenenkään kanssa tai vain yhden, ja silti itsekäs, omia tarpeitaan ainoastaan kuunteleva jne. Useinhan se ilman seksikumppania jääminen tai vain yhden kanssa oleminenhan johtuu nimenomaan omien sosiaalisten taitojen puutteesta. Eihän esimerkiksi sinkkuna ollessaan tarvitse olla "uskollinen" kenellekään, mitä pahaa tai tuomittavaa siinä siis on jos kaksi vapaaehtoista aikuista keskenään harrastaa seksiä. Taidat olla jonkun patavanhoillisen ja tuomitsevan uskontokunnan jäsen. No, kukin tyylillään - mutta eipäs lähdetä arvottamaan ja syyllistämään muita omaa sädekehää kiillotellen, eihän.

Täytyy olla aika tynnyrissä kasvanut ja rajoittuneen elämänkokemuksen omaava tyyppi, jos luulee että vain yksi seksikumppani on jokin itseisarvo ja muu tarkoittaa jotekin itsekästä ja huonoa luonnetta ja uskottomuuttakin vielä. Mitä jos puolisosi ottaa sinusta eron tai kuolee? Aiotko elää loppuikäsi yksin ettei vaan tule lisää seksipartnereita?

Vierailija
25/35 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla, että tässä kovassa maailmassa on muitakin uskollisia, kuin minä. olet aivan upea! Toivon teille kaikkea hyvää! ITSE OLEN JOUTUNUT PETTYMÄÄN JATKUVASTI..]Kun lukee näitä juttuja, tulee tunne, ettei ole muita jotka uskovat rakkauteen ja rakastamiseen? On vain kiimaa ja omia tarpeita, toisesta ei välitetä ollenkaan? Olenko ainoa joka on ollut sängyssä vain yhden miehen kanssa? Olen ollut nyt naimisissa 13 v ja sitä ennen kiva kuulla, eurustelin kahden kanssa. Heille en neitsyyttäni antanut, vaan odotin hääyötä. Olen seksuaalisesti aktiivinen, ja toki oli esileikkiä jossain määrin, suutelua ja hyväilyä. Kuitenkin hoidin omat tarpeeni masturboiden siihen asti kun menimme naimisiin. Miehelläni on olllut yksi seksisuhde ennen minua. Hän on siis ollut kahden kanssa ja minä vain yhden: ONKO MUITA USKOLLISIA?????

[/quote]

Vierailija
26/35 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon rakkauteen ja rakastamiseen. Mut mitä tekemistä niillä on intohimon ja seksin kanssa? Ei ne ole välttämättä toisensa poissulkevia asioita, mut ei myöskään niin, että se rakkaus yhteen kuolis siitä jos harrastaa toisen kanssa seksiä. Saati sulje pois toisesta välittämistä, päinvastoin, sitähän välittää useammastakin ainakin hetken. Jos ei ajatus tunnu hyvältä, niin sitten ei moista kannata harrastaa. Mut syvällä kokemuksen rintaäänellä ei kannattais puhua, opsataa ja neuvoa jos ei niitä kokemuksia kuitenkaan ole.

Vierailija
27/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai yhteensä?

Vierailija
28/35 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkätakia pitäs olla useemman kanssa?? Jos löytyy se oikea niin sitten se löytyy ja se on hieno juttu ku osaa sitoutua toiseen. Minä olen ollu yhden ja ainoan miehen kanssa. Se mies on nyt 5v seurustelun jälkeen aviomieheni ja meille on tulossa esikoinen. Olemme tosi onnellisia, ihan kuin oltaisiin eilen tavattu:) Mieheni on todella varustettu kultaisella ja rehellisellä sydämellä. Eihän sillä ole väliä onko ollu ennen oikeaa jonkun kans vai ei. Pää asia että itse hyväksyy tilanteen ja osaa nauttia nykyhetkestä.Ja minä sanon, että oikeaa rakkautta on olemassa! Nykyisin monella tulee riita rahoista tms..eli asioista mistä toista ei voi syyttää, sitten vaan päätetään että erotaan, onko se oikeaa rakkautta??Tai onko se oikeaa rakkautta kun juostaan heti vieraan sänkyyn? Meillä ainakin asioista osataan jutella sivistyneesti ja kertaakaan ei ole 5v aikana tullu isoja riitoja ja pikku riidatkin sovittu tosi nopeesti:)tällaista meillä:)

Vierailija
29/35 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mennä sänkyyn kenenkään kanssa ENNEN KUIN tapaa aviomiehensä ja pappi kiekaisee? Luulin uskollisuuden olevan sitä, ettei yhden kanssa suhteessa ollessaan pelehdi muiden kanssa.

Ja jos on aikaisemmissa suhteissa ollut seksiä, se ei tietääkseni tarkoita ettei nykyisessä voi olla uskollinen vaan haikailee koko ajan muiden perään.

Tässä on nyt kyllä toisilla koko lailla sekavaa ja ahdasta ajattelua.

Vierailija
30/35 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vain yhden miehen kanssa, parasta seksiä ikinä, tosin en ole muuta kokeillutkaan.. mutta parempaa ei voi löytyä. se on yksi tapa luoda yhteyttä.. keskustelemme avoimesti siitä mitä kumpikin haluaa, ja kompromisseja tulee tehtyä. :)

menetin siis neitsyyteni hänelle, mutta en usko avioliittoon, uskon rakkauteen.

neitsyys = eka kerta.

eka kerta = se ensimmäinen kerta kuin mitä tahansa taahtuu, eka kerta kun valmistut, eka kerta kun ostat lemmikin,eka kerta kun itse maksat puhelinlaskun...

ensin,seksi oli vain jotain mitä hääräiltiin jossain ihan kahdestaan, nyt siitä on tullut omalla ihmeellisellä tavallaan kahdenkeskeinen harrastus. toiset menee joogaan, lenkille.. meillä on seksi. huom, olen 19 v, ja eksyin tänne aikuisten sivuille etsiessäni anaaliseksin riskejä. olen vieläkin sitä mieltä että se on homojen hommaa... mutta olenhan syönyt etanoitakin ja ruvennut juomaan punaviiniä.. jotain mitä en kuvitellu koskaan juovani/syöväni, syy miksi join EKAA KERTAA punkkua tai söin EKAA KERTAA etanoita, oli hän. on olemassa monta erilaista ekaa kertaa.. ympäripyöreitä puhelen..olipahan pakko kirjoittaa jotain. vastaus kysymkseen : ON MUITAKIN IHMISIÄ JOTKA ON HARRASTANUT SEKSIÄ VAIN YHDEN IHMISEN KANSSA. kiitos, tyttö kiittää ja kuittaa. :)

Vierailija
31/35 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt mun mielestä ole päätä eikä häntää. Siinä että on harrastanut seksiä vain yhden kanssa, ei ole mitään ihmeellistä, se on jokaisen oma valinta. Mutta ap:n jutusta sain käsityksen, että tuomitset seksin kokonaan ennen avioliittoa. Minulla on ollut useita miehiä nuoruudessa, nyt olen seurustellut yli neljä vuotta ja olen miehelleni uskollinen. Me ei olla naimisissa. Meidänkö olis pitäny pidättäytyä koko tämä aika? Tai mitäs sitten kun kaikilla ei niin hyvä tuuri käykään että tapaa jo kohtalaisen nuorena "sen oikean" tai jos ei tapaa koskaan? Koko elämä selibaatissa... Mitä väliä on seksikumppaneiden lukumäärällä kunhan on uskollinen omalle seurustelukumppanilleen. Se, kuinka monta niitä on elämän aikana, ei vähennä yhtään niiden merkitystä. Kaikki vain eivät tapaa sielunkumppaniaan heti parikymppisenä.

Vierailija
32/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni, jonka kanssa olen ollut 33v, josta 31v naimisissa, ei ole ollut ennen häitä kenenkään kanssa "silleen". Enkä minäkään. Häämatkalle mennessä tuhriintui Viking Mariellan lakana punaiseksi. Kumpikin tahollaan ja me myös seurusteluaikana harrastettiin pettingiä. Syrjähyppyjä emme ole avioliittomme aikana harrastaneet; itselläni olisi tilaisuuksia muutama ollut, mutta tietystä syystä torjun sellaiset.

Arvostan suuresti yhden miehen naisia ja yhden naisen miehiä.

En ymmärrä tätä mentaliteettia, että olet kieroutunut, jos et ole menettänyt neitsyyttäsi/poikuuttasi ennen rippikouluikää tai viimeistään riparilla. Ja olet sitä parempi ihminen, mitä kokeneempi olet.

Vierailija
33/35 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin oikeasti todella todella halunnut että mulle olisi käynyt niin että olisi vain yksi. Menetin neitsyyteni 19 vuotiaana miehelle, jonka piti olla rakkautta, mutta hän jätti. Sydän särkyi ja pahasti. Sittemmin menin naimisiin toisen miehen kanssa ja on lapsikin. Mutta ero tuli vuosien jälkeen. Nyt 45 vuotiaana olen yksin. Toisilla ei ole onnea rakkaudessa.

Vierailija
34/35 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemist uskollisuudella on seksikumppaneiden lukumäärän kanssa? Uskollinen voi olla jos niin sovittu vaikka monellekkin. 

Mutta että ihannoidaan, varsinkin ja just naisen ollessa kyseessä, sitä ettei ole ollut kuin 1 kumppani, vie harhateille! Tasa-arvo tähänkin.

Vierailija
35/35 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen ehdottomasti yhden miehen nainen - kerrallaan. Näitä voi sitten olla peräkkäin, mutta ei edestakaisin. Jos otan uuden paneskelijan, edelliseen en enää palaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän