Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaset muslimeiksi kääntyneet tytöt ovat outoja

Vierailija
02.11.2010 |

minun tuttavani ei syö sianlihaa, rukoilee ainakin omien sanojensa mukaan päivittäin. Viettää ramadaa ja muutenkin päällisin puolin muslimi. MUTTA hän seurustelee muslimimiehen kanssa ja kaiketi harrastaaa seksiä, mutta mies on sanonut että ei halua hänen kanssaan naimisiin, mistä tämä nainen on sitten niiin loukkaanutnut että yrittää pokata naimisissa olevia muslimimiehiä.

Kertoi itse että on iskenyt silmänsä yhteen varattuun mieheen kun se oma kulta ei halua naimisiin. Voi jestas sentään! :D))

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tunnen ihan samanlaisen tapauksen. Hänellä on yksi lapsikin, mies on lähtenyt lätkimään.

Vierailija
2/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naimisissa ja silti käy vieraissa naimisissa olevan miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on olevinaan niin siveä vaikka keräilee kuulema joka aamu poikaystävänsä vaatteita lattioiltaan, kun se on niin laiska. Eniten ärsyttääkin juuri tuo siveyden teeskentely.

ap.

Vierailija
4/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elä kyllä Islamin mukaan. Jotkut on tuollaisia, mutta monet elävät ihan kunniallisesti!

t. eräs musliminainen

Vierailija
5/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epäilen että on kääntynyt muslimiksi miesten vuoksi, saadakseen itselleen tumman miehen.

ap.

Vierailija
6/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen huonon itsetunnon omaava tyttö/nainen tekee mitä vain päästäkseen muslimi miehen kynnysmatoksi tajuamatta et muslimi mies ei sit kuitenkaan kunnioita sellasta.

Vierailija
7/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elä kyllä Islamin mukaan. Jotkut on tuollaisia, mutta monet elävät ihan kunniallisesti! t. eräs musliminainen

oli islaminuskoinen tahi ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä