Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota eivät lapset ravintolassa häiritse,

Vierailija
01.11.2010 |

vaikka oltaisiin miehen kanssa kahdestaankin liikkeellä. On kokemuksia "metelöivistä" muksuista, mutta ei se mua lainkaan häiritse. Ilkeät ja huonostokäyttäyvät lapset on tietysti asia erikseen, mutta äänekkyys tai lapselle luontainen liikkumisen tarve ei kerro minusta huonoista käytöstavoista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska tiedän, että aika monia muitakin häiritsee, en ala pitää omaa mielipidettäni siinä minkäänlaisena kriteerinä.

Jos yhtäkin häiritsee, minun on syytä pitää lapseni kurissa ja hiljaisina. Juu, ei tarvitse edes mitenkään julmistella, otan aina mukaan heille puuhaa ja tarvittaessa käydään välillä ulkona kävelyllä.

Vierailija
2/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mukaaan koskaan ole lapsi häirinnyt ravintolassa vaikka olisikin vähän metelöinyt mutta sen sijaan moni aikuinen kyllä. He kun häiritsevät monesti ihan vaan välinpitämättömyyttään. Maiju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi oikein hyvin jäädä sitten kotiin...tai ainakin opetella sopeutumaan erilaisiin tilanteisiin joita tulee vastaan päivittäin kaupoissa, busseissa yms. sitä sietokykyäkin voi opetella.

Vierailija
4/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska tiedän, että aika monia muitakin häiritsee, en ala pitää omaa mielipidettäni siinä minkäänlaisena kriteerinä. Jos yhtäkin häiritsee, minun on syytä pitää lapseni kurissa ja hiljaisina.

lapsiperheitä karsastetaan juuri, koska jotkut (onneksi vähemmistö) luulevat olevansa maailmanomistajia, jotka saavat päättää, kuka häiriintyy mistäkin ja kuka saa luvan ruokailla ravintolassa.

ihan käsittämätöntä omahyväisyyttä ja itsekkyyttä!

Vierailija
5/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ravintolassa 50 muuta, jotka vaikka nauttivat eläväisestä ravintolasta, jossa kuuluu myös lasten ääniä ja yksi joka mulkoilee, niin sekö se sitten on se määrääjä tässä tapauksessa?

Meinaan vaan, että itse sorrut tuohon ihan samaan, että alat pitää omaa ajattelutapaasi standardina ja oikeana.

Vierailija
6/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oltaisiin miehen kanssa kahdestaankin liikkeellä. On kokemuksia "metelöivistä" muksuista, mutta ei se mua lainkaan häiritse. Ilkeät ja huonostokäyttäyvät lapset on tietysti asia erikseen, mutta äänekkyys tai lapselle luontainen liikkumisen tarve ei kerro minusta huonoista käytöstavoista.

niin saako teidän lapset syödessä hakata pöytää, huutaa ja kiljua ja välillä käydä juoksentelemassa milloin missäkin huoneessa tai paikassa?

Meillä ei saa ja sitä samaa mallia noudatetaan myös ravintolassa. Tosin eipä noita ole tarttenut hävetäkään kun ollaan ulkona käyty syömässä, kaikki on saanut ruokarauhan.

Vierailija
7/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kieltänyt mutta kun se ei oikein vielä ymmärrä...:D kasvatus todella on pitkän koulutuksen tulos! Ja joo käydään lapsen kanssa myös ravintoloissa.

Vierailija
8/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tekevät. Siitähän tässä oli kyse.

Ja ei ole vielä sellaista sattunut, että lapsen käytös (siis muiden ns. "häiritsevien" lasten) olisi ollut ihan iän mukaista. Esimerkiksi ei tulisi kuuloonkaan ihmetellä yksivuotiasta joka tykkää hakata pöytää. Olisin vain kyseisen lapsen äidin puolesta tyytyväinen, että on keskinyt lapselle jonkun viihdykkseen, että saa itsekin syödä hetken rauhassa. :D

Vierailija
9/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole vielä sellaista sattunt, ettei käytös olisi ollut ihan iän mukaista.

Vierailija
10/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kieltänyt mutta kun se ei oikein vielä ymmärrä...:D kasvatus todella on pitkän koulutuksen tulos! Ja joo käydään lapsen kanssa myös ravintoloissa.

jos sentään yrität kasvattaa pientä lastasi, mutta kun olemassa joukko vanhempia jotka ei tee elettäkään kasvattaakseen tai kieltääkseen lastansa.

Vierailija
11/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan olisin minäkin vaan tyytyväinen että lapsella jotain viihdykettä ja tykkään seurata iloisia lapsia...toiset vaan ovat niin nipoja kaikesta. Toki minäkin hermostuisin jos joku isompi lapsi huutaisi koko ajan ja riehuisi mutta sellaiseen en vielä koskaan ole törmännyt missään.

Vierailija
12/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäis 1v lastaan komentaa ravintolassa. Palsta nipoille riittää vain se että poistuisi ravintolasta sen lapsen kanssa. Mielummin koko lapsi pois silmistä.

Vierailija
13/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäis 1v lastaan komentaa ravintolassa. Palsta nipoille riittää vain se että poistuisi ravintolasta sen lapsen kanssa. Mielummin koko lapsi pois silmistä.

3

Vierailija
14/14 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaa ne kolisevat lusikat siltä lapselta pois ja tarjoaa jotain hiljaisempaa lelua tilalle? Mut hei, eihän se käy kun ei yksivuotiasta saa kasvattaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän