Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys cerezette

Vierailija
01.11.2010 |

MInulla on cerazette loppu ja ei ole varaa käydä ostamassa uutta pakettia ennen kuin saan rahaan. Koska lääke on "haihtunut" elimistöstä ja voi tulla raskaaksi? Kuukautiset tuli heti kun pillerit loppu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vain otettu lääke auttaa*

Vierailija
2/6 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko joku oikeesti tullut raskaaksi välittömästi. Mä en oikein usko et se normaalisoituminen tapahtuisin niin nopeasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketin käyttöohjetta lukenut niin ehkäisyteho laskee jo muutamassa tunnissa jos jätät pillerin ottamatta. Ja Cerazettehan ei vaikuta ovulaatioon tai munasolun irtoamiseen eli kyllä sä voit OIKEESTIKKIN tulla raskaaksi vaikka seuraavana päivänä jos kierto sattuu olemaan juuri siinä kohtaa. Ja eihän ne edes paljoa maksa...? Voiko oikeesti joku olla niin rahaton...?

Vierailija
4/6 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut 2 kertaa raskaaksi vaikka olen syönyt pillereita. "normaalisoiduin" kesken kiekon?

Vierailija
5/6 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole rahaa hankkia pillereitä eikä muutoin huolehdita ehkäisystä eikä myöskään haluta lapsia niin sitten ei vain harrasteta seksiä! Jos taas lapsi saa tulla niin sitte vain nusuttelemaan ilman ehkäisyä.

Enpä yhtään ihmettele että syntyy näitä "vanhinko"lapsia jos sen verran ei järkeä pystytä käyttämään.

Vierailija
6/6 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä varaa pillereihin, mutta jos vaikka unohtuisi ottaa. Mulla ei nimittäin tule menkat ollenkaan kun syön näitä pillereitä, ni eihän mulla voi ovulaatiotakaan oikeen olla. Tuntuisi kummalta että pamahtaisi paksuksi helpostikkin, kun ei ole verta vuotanut 2 vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi