Äidin yllätyskyläily - ensimmäinen kommentti oli
että "eikö sun pitänyt olla työmatkalla?" kun olinkin aiemmista suunnitelmista poiketen kotona. Miten suhtautuisitte? Ei ollutkaan mukava yllätys?
Kommentit (8)
Siis äitisi tuli teille ja sinun piti olla työmatkalla? Olisiko hän tullut katsomaan miestäsi ja lapsia vai ketä?
Ei tuo nyt niin kamalalta kuulosta, äitisi vaan yllättyi kun olitkin kotona. Ehkä eniten ihmettelen, miksi hän ylipäätään oli tulossa teille?
Ei ollut nähnyt pitkään aikaan. Ei olla kovin hyvissä väleissä ja viimeksikin oli käynyt yllätyskäynnillä juuri mun matkan aikana.
kun äitis tuli yllätyskyläillylle vaikka siesi ettet ole kotona. Miksi?
Ei ollut nähnyt pitkään aikaan. Ei olla kovin hyvissä väleissä ja viimeksikin oli käynyt yllätyskäynnillä juuri mun matkan aikana.
Sanoisin, että äitisi ei olisi halunnut tavata sinua.
kun itse olen viikonlopputöissä... 1,2, ja 6 v lasten kyseessä ollen vävy ottaa anopin aina avosylin vastaan...
ne kyllä sopii siitä aina etukäteen
Hämmästyi kun olitkin kotona. En olisi ollut mitään mieltä.
minua. Minusta tuollainen yllätyskyläilyjen järjestäminen mun matkojen aikana on selän takana toimimista - en arvosta ollenkaan. Mummon vierailuja ei olla kielletty viileistä väleistä huolimatta, joten rassaa tuommonen.
oli siis hottisdeitsit miehesi kanssa ja oli tietty pettynyt, kun olitkin kotona. Miten muuten ton nyt vois tulkita?