Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia sarastusvalosta herätykseen (Philips wake up light)

Vierailija
31.10.2010 |

Kertokaa kokemuksianne. Eniten mua kiinnostaisi, että onko mitään eroa, kun halvemmissa philipsin versioissa lukseja on 250 ja kalliimmassa enemmän (en muista paljonko).

Onko hyvä tuote?

Ei varmaan korvaa kirkasvalolaitetta, kun on lukseja noin vähän? (vaikka viittaavatkin, että sitä voi käyttää myös kirkasvalona)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia? :)

Vierailija
2/5 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt viimeiset 3v suolakristallilamppua, joka menee ajastuksella päälle puoli tuntia ennen kuin minun pitää nousta.

Tuokin on auttanut jo paljon, uni kevenee kun valo menee päälle; tiedän jotenkin, että se on päällä (en siis oikeasti herää) ja että herätys on pian.

Ei tuo Philipsin lamppukaan minusta kirkasvalolaitetta korvaa, mutta tuo valon asteittainen voimistuminen ja herätysäänet kyllä kiinnnostavat - ehkä joulupukki tuo tänä vuonna;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaseen. oli kyllä tosi kivaa :)

Vierailija
4/5 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä minusta. Meillä on halvempaa ja kalliimpaa mallia - kaikissa kolmessa makkarissa siis on. Kaikki minusta hyviä. Lähinnä ero melkein siinä, että onko radioa vai pitääkö herätä linnunlauluun.

Tutkimusten mukaan on parempi kuin esim. kirkasvalolaite!

Vierailija
5/5 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo voimistuu muistaakseni 20-30 minuutin ajan, mutta itse herään aina viimeistään 10 minuutin jälkeen, jolloin valo on vielä himmeä. Koska samassa huoneessa nukkuu muita, suljen laitteen ennen kuin se ehtii kirkastua. En ole ertaakaan herätystilanteessa nähnyt, miten kirkkaaksi lamppu tulee.

Kirkasvaloksi suosittelen laitetta nimeltä Philips goLITE blu. Se on todella pieni, jotain 12 x 12 senttiä ja yhtä ohut kuin läppäri, joten sitä voi pitää vaikka polvella sohvalla istuessa, tai tietysti pöydällä lehden päällä kun lukee. Sen valo on sinistä ja tehokasta: 15 minuuttia riittää. Olen käyttänyt sitä jopa junassa, kun joudun joskus aamuisin lähtemään ennen kukonlaulua ja torkun alkumatkan. Ainoa huono puoli on hinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän