Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inseminaation jälkeiset kivut

Kommentit (2)

1/2 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Vähän kyllä hämärältä kuulostaa. Tai siis minulle on tehty viisi inssiä ja olivat täysin kivuttomia. Pian sen jälkeen tunsin jokaisessa inssissä pientä nippailua alavatsassa, mutta niin pientä, ettei tarvinnut lääkettä ottaa. Kiinnittyminen tapahtuu noin viikon kuluttua inssistä, joten silloin voisi tietty olla kipua ja alkaa rinnatkin oireilemaan mahdollisesta raskaudesta. Siksi on vähän outoa, että sinulla alkoi noin kovat kivut ja rintojen arkuus heti inssin jälkeen. Oletko kysynyt lääkäriltä mielipidettä?

Kaikki me tietysti reagoidaan yksilöllisesti ja toivon, että nuo oireesi tarkoittavat raskautta. Jospa olet sitä sorttia, jolla pienikin määrä istukkahormonia aiheuttaa jo "tukalan" olon. Mutta jos olosi ihan sietämättömäksi kehkeytyy niin kannattaisiko soittaa sinne klinikalle ja kysyä lisäohjeita? Ettei vaan mitään tulehdusta ole tullut. Toisaalta ei sekään kyllä selitä tuota rintaosastoa. Ehkäpä siis oletkin kovasti raskaana. Tsemppiä piinailuun!

Vierailija
2/2 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Mulla on aina ollu tuon endon kanssa semmonen ongelma että ihan normaalit gynentutkimuksetkin aiheuttaa vatsakivun kokopväksi, mutta se on aina ollu ihan siedettävää ja tosiaan iltaan mennessä hävinny. Joskus mulle on lääkäri sanonu että paikat on sen verran "tiukat" ja kohdunsuukin on pikkuisen piilossa niin senkin takia esim. papakokeen otto sattuu ja kun inssissäkin joutuivat kolmeen kertaan yrittämään että saivat piuhat sisään niin kyllähän se väkisin runnominen sattui. mies paralla ei ollut tuntoa sormissa enää kun lähdettiin. =) Kuitenkin mulla ihmetyttää tuo että vatsakivut alkoi heti, ovat jatkuneet reilu vkon ja olivat endokipuihin verrattuna todella kovat. Samaten että rinnatkin kipeytyivät ihan parissa päivässä. Ongelma on se että sairaalassamme on yksi ainoa lapsettomuushoitoihin erikoistunut lääkäri jota inhoan yli kaiken, en ole ainoa joka sieltä on itkun kanssa kotiin lähtenyt joten siksi en häneltä neuvoja kysele ennenkuin on kuoleman hätä. Onneksi tässä nyt tarvii enää kolmisen pvää odotella testin tekoa, jos miinusta näyttää, käyn varalta yksityisellä tarkastuttamassa että kaikki o.k. Toivotaan että että uusi perheenjäsen se siellä vaan tulevalle mammalle vähän kiusaa tekee.. =) Mukavaa loppusyksyä sinulle! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi