Ja mistähän niitä rakastajia löytyy???
Ihmettelen vain kun itse naispuolisena yrittää flirttailla ainakun mahdollista ja vetää juttua pidemmälle niin eipäs vain mene enää miehet mukaan siihen....ulkonäöllä tietty voi olla merkitystä koska kaikki eivät voi kaikkia miellyttää mutta itseäni en kovin rumana pidä.
Ja tietysti pitäisi olla toisen terve ja mielellään varattu jottei kummallekkaan tule sitten hinkua vaatia enemmän kuin ehkä seksiä silloin tällöin, toimiiko sellainen, onko jollain kokemusta??
Baariin en ainakaan mitään känniveikkoja lähde iskemään....työmatkalla tietysti bussissa voisi aloittaa silmäpelin ja katsoa mihin johtaa....??
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:52"]Iskuri sieltä löysin. Todella tyytyväinen olen ollut jo reilusti yli vuoden..
[/quote]
Minkä ikäisiä hait? Ja minkä ikäinen olet itse?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:52"]Iskuri sieltä löysin. Todella tyytyväinen olen ollut jo reilusti yli vuoden..
[/quote]
[/quote]
Olen viisikymppinen nainen ja satuin löytämään itseäni 15 vuotta nuoremman. En erityisesti hakfnut mitään tietyn ikäistä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:52"]Iskuri sieltä löysin. Todella tyytyväinen olen ollut jo reilusti yli vuoden..
[/quote]
[/quote]
Olen viisikymppinen nainen ja satuin löytämään itseäni 15 vuotta nuoremman. En erityisesti hakfnut mitään tietyn ikäistä.
[/quote]
Ja vielä lisäys äskeiseen. Mahtavaa yhdessäoloa..seksi loistavaa! Aah ..mikä mies!
Itse löydän seuraa tanssiravintoloista aika helposti, jos pukeutuu naisellisesti. Eri asia miten pitkälle mennään. En oikein ymmärtänyt aloitusta. Luulisi miehille olevan vaikeampaa.
Iskuri sieltä löysin. Todella tyytyväinen olen ollut jo reilusti yli vuoden..