MLL-kirppareiden hintataso?
Mikä on MLL:n kirppareiden hintataso? Saako sinne mennä kuka tahansa myymään ja hinnoitella mielensä mukaan? Onko yleensä kannattavaa mennä?
Kommentit (5)
kymppi kaks. Omat tavarat voit hinnoitella parhaaks katsomallas tavalla. Kannattavuus - se on itsestäs kiinni. Paljonko haluat saada rahaa, onks tavoitteena tyhjentää nurkat ja saada vähä rahaa vai haluatko laskea tuntipalkan itselles jne. Millasta tavaraa sulla on, meneeks kaupaks jne. Kannattavuus on arvioitava itse.
Oon ollut ostajana useasti ja siellä on aina ollut paljon väkeä ja tavara on käynyt kaupaks. Hinnat on olleet kirpparihintoja, joten on voinut ostellakin. Pääasia kuitenkin että saa tavaran kiertoon.
Lajittelin roskiin menevät, Pelastusarmeijaan menevät, säilytettävät ja myytävät. Ne sisävaatteet, jotka myin, myin hintaan 1-3e. Jos joku osti isomman kasan, pyysin jonkun alemman könttäsumman. Muutaman haalarin (oikeasti hyväkuntoisen ja ehjän) myin 10 eurolla (tähti Jonahtan ja Reima Kiddo).
joten myyjätkin uskaltavat myydä edullisemmin, kun ei tarvitse ansaita paikkamaksua takaisin.
Saa hinnoitella mielensä mukaan ja kyllä, on kannattavaa, kun tosimielellä ostoksille tulijoita käy paljon.
niin aika edullista on. Koska myyntiaikaa on vain jokunen tunti, monet tulevat sinne periaatteella päästä kerralla tavaroistaan eroon. Ja toisaalta ostajatkin ovat liikkeellä ihan oikeasti ostamassa, eivät vain katselemassa. (Mulla on ainakin aina ollut kassi tai parikin sillä ajatuksella, että ne täynnä lähdetään kotiin ja aina ovat täyttyneet.)
Ei kannata ylihinnoitella tavaroita, olen huomannut, että kovin kalliiden pöytien myyjien pöydät ovat yhä täynnä sulkemisajan lähellä.