Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oi miksi suomalainen nainen leikkaa hiuksensa lyhyeksi, kun keski-ikä lähestyy?

Vierailija
30.10.2010 |

Se vanhentaa miljoona vuotta ja oikeasti tosi harvalle sopii lyhyt tukka.

Ja ennen kuin joku alkaa mussuttamaan, en tarkoita myöskään sitä, että keski-ikäisellä pitäisi olla vyötärölle saakka ulottuva ruokkoamaton tukka mallia Heinäsirkka. Mutta kyllä naisella herramunjee saa latvaa olla!!

Ja tämä minun mielipiteeni on ainoa totuus tässä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelta naiselta lyhenee hiukset. Ainakin Suomessa.

Vierailija
2/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niska surrutellaan koneella lyhyeksi tai sitten jätetään ohuita hapsuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttivät ennen ponnarin + pitkän tukan kanssa 30-vuotiailta. Toiselle tukan leikkaus aiheutti oikeaan ikään 10 v. lisää. Toinen näyttää 8-vuotiaalta pojalta, jolle tulee ihan just ryppyjä.

Vierailija
4/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet hiukset pukevat minua paremmin kuin pitkät tai puolipitkät. Näin on ollut jo reilun vuosikymmenen ajan.

Vierailija
5/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otin juuri tänään hiustenpidennykset :) Siis en mitään karmeeta kiharapilveä ala tuksu, vaan hieman yli olkapäiden ylettyvät ( leikattiin tietysti muodikkaasti)

Vierailija
6/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet hiukset pukevat minua paremmin kuin pitkät tai puolipitkät. Näin on ollut jo reilun vuosikymmenen ajan.

En usko!

Vierailija
7/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otin juuri tänään hiustenpidennykset :) Siis en mitään karmeeta kiharapilveä ala tuksu, vaan hieman yli olkapäiden ylettyvät ( leikattiin tietysti muodikkaasti)

Olet oikealla tiellä!

ap

Vierailija
8/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkät hiukset näyttävät minulla lähinnä naurettavilta tyylliin wannabee teini. Siksi.

Vierailija
9/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miks kaikkien pitäiskään olla samasta muotista veistettyjä?

Vierailija
10/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alalla ja olen kuullut kollegoilta samaa kuin oma mielipiteeikin hiuksistani on. Perustan mielipiteeni faktoihin enkä yhden ihmisen hassunkuriseen pikku tunnekuohuun lauantaisena aamuyön hetkenä. =)

En usko!

Vierailija
11/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän polkkamallinen tukka, hiusten latvat viitisen senttiä korvanlehden alapuolelle. Tää on helppo pese ja pidä -kampaus. Oon liikunnanohjaaja, ei mulla ole aikaa eikä halua väkertää jotain kampausta joka aamu, kun se ei kuitenkaan kestä päivän koitoksia.

Tää sopii mun mielestä mulle, niin ulkoisesti kuin elämäntavallisestikin, paskat mä siitä jos joku muu on toista mieltä. Saa olla.

Vierailija
12/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elähtäneisyyttä. Olkapäille on hyvä pituus 3-5 kymppiselle.

Jos tukka on sileä ja littana se todellakin vanhentaa monta, parempi olisi kerroksittain leikattu puolipitkä tukka joka pehmentää ajan hampaan jälkiä.

itse leikkasin pitkän hippitukkani pian sen jälkeen kun yksi lapsi osoitti minua ja sanoi että "katso äiti, noita!"

Sitä kynittyä punaista tukkaa minulle ei kyllä tule koskaan.

Klassinen Marilyn-Monroe-tukka sopii muuten todella hyvin meille jotka ei olla enää ihan teinejä, ja on naisellinen vaikkei olekaan pitkä.

Vierailija
13/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä sopii yhdelle, on toiselle vihoviimeinen vaihtoehto.

Klassinen Marilyn-Monroe-tukka sopii muuten todella hyvin meille jotka ei olla enää ihan teinejä, ja on naisellinen vaikkei olekaan pitkä.

Vierailija
14/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpa kasvojenkohotus. Kun painovoima vetää piirteet alaspäin, pitkä tukka vain korostaisi tätä lässähtämistä. Lyhyt tukka tekee nuoremman ja pirteämmän näköiseksi.

Vierailija
15/15 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELVETIN VANHAN ÄMMÄN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi