Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hervottoman hauskaa, kun BB:ssä asukkaat eivät saa reagoida outoihin juttuihin :DDD

Vierailija
27.10.2010 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet tämän vuoden BB:stä?

Mä en ole tänä vuonna jaksanut katsoa sitä enää ollenkaan. Aiempina vuosina katsoin aina sen, vähintäänkin sunnuntain lähetykset, mutta tänä vuonna kiinnostus on ollut nolla. Seuraan aihetta sen verran, mitä ip-lehtien lööpeistä ja lyhyistä artikkeleista luen.

Jotenkin tuntuu, että tuo mylly jauhaa samaa vanhaa jo ties kuinka monetta vuotta. Minusta niitä ihmisiä tulee joka vuosi ihan liikaa, koko ajan tulee alussa uutta jengiä, kuka niihin edes ehtii "perehtyä"?

Samoin tehtävät tuntuvat olevan "vanhoja", eikös tämäntyylinen tehtävä (ei saa huomioida outoja asioita) ole ollut jo muutamanakin vuonna? Myös nuo iänikuiset dokausjutut ja niiden paheksunnat on niin boooooring. Ja asukasvaihto, tänäkin vuonna??? Mitä uutta siinä on? Joka uusi "BB-vuosi" kehutaan, että "tämä vuosi on ennennäkemätön", mutta kun juuri sitä se ei ole! Minusta nuo wannabe-julkkikset, joita taloon haalitaan, eivät enää jaksa kiinnostaa, enkä tunnu olevan ainoa joka ajattelee näin. Tuokin, että nykyään joka vuosi talosta joutuu jengiä pihalle, ilman häätöä, jonkun rikkeen tms. vuoksi, on jotenkin omituista.

Minä olen sitä mieltä, että ensimmäinen ja toinen kausi olivat BB:n parhaat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi