Hermot menee sukulaisiin :/
Eivät pidä mitään yhteyttä vuosiin ja sitten yhtäkkiä pitäisi antaa niitten muksun asua ilmaiseksi meidän loma-asunnossa jonkun kielikurssihommelin ajan!!
Itse olen yrittänyt pitää heihin yheyttä aiemmin, mutta aina se oli yksipuolista yhteydenpitoa. Lopetin soittamiset ja meilit kokeeksi kaksi vuotta sitten, ajatuksella että katson missä vaiheessa sieltä päin otetaan yhteyttä. No nyt ottivat, maireasti kauttarantain pääsi itse asiaan, eli ilmaiseen asumiseen.
Luulenpa että yhteydenpito jää kokonaan :) Ihan sama.
Kommentit (4)
No, mitä vastasit heille ja mitä he sanoivat? Siis tarkoitan, jos kieltäydyit moisesta?
taidetaan olla erilaisia persoonia, sinä ja minä. Itse en pyytäisi koskaan mitään tuollaista mutta toki antaisin tyhjän asunnon käyttöön jos joku tarvitsisi.
taidetaan olla erilaisia persoonia, sinä ja minä. Itse en pyytäisi koskaan mitään tuollaista mutta toki antaisin tyhjän asunnon käyttöön jos joku tarvitsisi.
Eri asia olisi jos yhteydenpito on tiivistä ja molemminpuolista. Mutta jos selkeästi otetaan yhteyttä vain jotain halutessa, niin en todellakaan antaisi yhtään mitään ainakaan ilmatteeks.
Jos kahteen vuoteen ei minun asiat kiinnosta, niin ei tarvitse myöskään asuntoni kiinnostaa :)
Meillä ns. ystävien kanssa.