Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vauvalla kaikki hyvin, pääseekö synnytyssairaalasta kotiin

Vierailija
27.10.2010 |

jo yhden yön jälkeen (jos esim. vauva syntyy ap) ja on arkipäivä, että lääkäri paikalla? NKL:lle menossa toista synnyttämään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi joutua käymään sitten tarkistuttamassa lastenlääkärillä myöhemmin.

Vierailija
2/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin Kättärillä kesällä 2009 aamulla yhden aikaan ja päästiin kotiin saman päivän iltapäivällä. Edellyttää tietenkin, että lääkäri paikalla ja pääsee tutkimaan vauvan ennen kotiinlähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin ekan lapsen la-su yönä ja maanantaina pääsin jo kotiin.

Vierailija
4/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit myös sopia synnyttäväsi poliklinisesti, niin pääset 6h synnytyksestä kotiin jos vauva ok.

mä oon aina itse sanonut koska lähden kotiin, paitsi ekan lapsen kanssa, joka tarvitsi valohoitoa. Yhden lapsen olen synnyttänyt poliklinisesti.

Vierailija
5/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet jää sinne asustamaan päiväkausiksi.

Vierailija
6/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin, olin 2 yötä sairaalassa. Mutta se nukkuminen... ei siitä levosta mitään tullut ja olin aivan zombie, kun pääsin kotiin. Mahtaisiko sitä saada kotona paremmin levättyä...

ap

Vierailija
7/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin synnytin Porissa ja pääsin vuorokauden kuluttua pois. Päästiin ns. lysy-hoitoon. Pari päivää kotiutumisesta käytiin vielä osastolla lastenlääkärillä ja sieltä suunnalta soitettiin pari kertaa.

Vierailija
8/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin jo muutama tunti syntymästä mutta joudut käymään lääkärillä näyttämässä vauvaa kun se on 2vrk.

Se on ihan lakisääteinen juttu että lapsi pitää tarkastaa tuonikäisenä.

T:viiden lapsen äiti

Vierailija
9/9 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin jo muutama tunti syntymästä mutta joudut käymään lääkärillä näyttämässä vauvaa kun se on 2vrk. Se on ihan lakisääteinen juttu että lapsi pitää tarkastaa tuonikäisenä. T:viiden lapsen äiti

Meillä syntyi to-pe välisenä yönä, päästiin la kotiin, ja maanantaina piti tuoda näytille, eli oli jo vanhempi kuin 2pv, sillä viikonloppuna ei ollut lääkäriä paikalla.