Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin ihanan miehen, joka on mun pituinen tai ehkä vähän lyhyempi :(

Vierailija
26.10.2010 |

Löysin nettideittipalstalta kivan tuntuisen miehen. Hän ilmoitti pituudekseen 3 senttiä enemmän kuin minulla. Näimme tänään, ja luulen, että hän oli oikeasti korkeintaan minun pituiseni. Tuntuu vähän vaikealta. Kaikki entiset miesystäväni ovat olleet minua vähintään 6 cm pitempiä.

Itse olen todella ryhdikäs, minulla on tukka kuohkea ja pidän korkokengistä, joten näytän vielä reilusti pidemmältä. Miehellä oli ihan lyhyet hiukset, joten hän varmaan näyttää minua selvästi lyhyemmältä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan häiritsee se, miten hassuilta näyttäisimme yhdessä. kun olen tottunut pitkiin miehiin. Ja miten voisin halata tai pussailla noin lyhyen kanssa...?

Vierailija
2/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: lla siis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kenenkään mielestä ongelma? Mä en tiedä mitä se mies ajatteli, mutta kyllä meillä on tarkoitus tavata vielä uudestaan.

Vierailija
4/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma! Ja tähän oikeasti lyhyet naiset kommentoivat aina juuri noin "niin?" jne kun ei itse ole vastaavaan ongelmaan törmänneet.

Olen 175 pitkä ja useat miehet ovat lyhyempiä, varsinkin, jos laitan korkokengät jalkaan.

Mutta se häiritsee vain alussa, jatkossa sillä ei juurikaan ole väliä.

Mm. ystäväni on yli 180 pitkä ja hänen miehensä 175 :) ja hyvin mennyt jo monta vuotta.

Vierailija
5/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kenenkään mielestä ongelma? Mä en tiedä mitä se mies ajatteli, mutta kyllä meillä on tarkoitus tavata vielä uudestaan.

Jostain syystä mustakin kiinnostuvat miehet on jotain kääpiöitä (siis osa oikeasti päätä lyhyempiä), joille tekee vain mieli sanoa että menisivät kotiin kasvamaan. :/

Tässä asiassa miehen pitää olla munkin mielestä mies! En halua tuntea itseäni jättiläiseksi miehen rinnalla. Ja huono ryhti vielä pahentaa pienten miesten tilannetta...

Vierailija
6/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole ongelma enää sitten, kun todella tutustutte toisiinne. kun kyseessä on uusi tuttavuus, niin kiinnittää tietysti huomiota ensimmäisenä ulkoisiin ja pinnallisiin seikkoihin, mutta ei tuollaisilla pikku jutuilla ole mitään merkitystä enää sitten myöhemmin.

Vierailija
7/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mies kyllä ihan ok näköinen, eikä mikään onneton rimpula, joten en nyt onneksi miltään amatsonilta näytä hänen vierellään... mutta vähän mietityttää kuitenkin. ap

Vierailija
8/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Lenni-Kalle Taipaletta ja vaimoaan Mariaa. Lenni on varmaan päätä lyhyempi ja hyvin on vuosikaudet mennyt ja julkisuudessakin esiintyvät kuvissa,joissa Marialla vielä korkkarit jalassa ja Lenni tappina vieressä :)

Vierailija
9/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lyhyen miehen kanssa olla, sillä eihän lyhyt mies VOI olla mukava, sympaattinen, kiva, fiksu tai älykäs.

Vierailija
10/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se ongelma olikin, että mies oli mukava ja sympaattinen. ap

Vierailija
11/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollaan edelleen yhdessä. Jos rakastat sitä, ota se.

Vierailija
12/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa miehen pitää olla munkin mielestä mies!

vaikka on mua viisi senttiä lyhyempi. Ei kai se pituus mikään miehen mitta kuitenkaan ole, vaan jokin ihan muu.

Ap mäkin luulen, että sua aluksi hieman häiritsee se, että mies on sua lyhyempi, mutta jos tutustutte enemmän ja teillä synkkaa, niin äkkiä se pituus unohtuu. Mulla oli sama "ongelma" 13 vuotta sitten, kun tapasin aviomieheni, mutta äkkiäpä pituusero unohtui, kun rakastuin ihan päätä pahkaa :)

Vierailija
13/19 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta vaihtoehtoa. Tottakai voit aina laittaa miehelle töyhtötukan ja korkkarit, mutta onko se enää mies?? Toisaalta onko se lyhyt mies mies vai poika...? Niinpä...

Vierailija
14/19 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tykkäätte toisistanne. Jos synkkaa, niin jatkatte tutustumista, jos ei, niin lopetatte.

Jos miehen "lyhyys" vielä jonkin ajan päästä häiritsee, niin ap lopettaa suhteen ja menee yksin kotiin kasvamaan.

Mun ihana mies on 2 senttiä mua lyhyempi, mutta ei todella haittaa. Jos saisimme valita, voisin antaa 178-senttisestä varrestani hänelle pari senttiä, mutta pärjäämme näinkin.

Seksihän on ihan parasta samankokoisten kesken.

Ja lopuksi vielä niksipirkan ohje: "Kumppaniksi kannattaa valita samankokoinen ihminen. Olemme mieheni kanssa säästäneet pitkän pennin esim. urheiluvarusteissa." :)

Vierailija
15/19 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole niin paljoa liikaa rakkautta, että olisi varaa heittää hyvältä tuntuva juttu menemään. Mitä sitten, vaikka se mies onkin lyhkäsen puoleinen? Se ei tee hänestä vähemmän miestä eikä myöskään sinusta vähemmän naista. Et sinä voi määritellä itseäsi miehen kautta.

Vierailija
16/19 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma! Ja tähän oikeasti lyhyet naiset kommentoivat aina juuri noin "niin?" jne kun ei itse ole vastaavaan ongelmaan törmänneet.

Olen 175 pitkä ja useat miehet ovat lyhyempiä, varsinkin, jos laitan korkokengät jalkaan.

Mutta se häiritsee vain alussa, jatkossa sillä ei juurikaan ole väliä.

Mm. ystäväni on yli 180 pitkä ja hänen miehensä 175 :) ja hyvin mennyt jo monta vuotta.

Vierailija
17/19 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppiksiä tulee ja menee. Etsisin oikean pituista.

Vierailija
18/19 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole niin paljoa liikaa rakkautta, että olisi varaa heittää hyvältä tuntuva juttu menemään. Mitä sitten, vaikka se mies onkin lyhkäsen puoleinen? Se ei tee hänestä vähemmän miestä eikä myöskään sinusta vähemmän naista. Et sinä voi määritellä itseäsi miehen kautta.

Mutta ainakin minä olen tavannut miehiä, joissa se pienuus/lyhyys tekee sen, että tuntee itsensä jotenkin kömpelöksi ja epäviehättäväksi ja sitä kautta suhteen seksipuoli ei ole niin tyydyttävä. Ja sosiaalisissa tilanteissa (bileissä, sukujuhlissa jne) jotenkin häiritsee. Varmasti itsetuntoon liittyviä juttuja, mutta yhtä kaikki vaikuttavat.

Olen 177 cm (vajaa 70 kg) ja pari seurustelusuhdetta (?) on jäänyt alkamatta tämän fiiliksen vuoksi. Ja puhun nyt siis miehistä, jotka ovat huomattavasti lyhyempiä tai suunnillaan samanpituisia, mutta hentoja. Oma mies on ehkä sentin lyhyempi, mutta roteva ja aika lihaksikas, eikä tunnu pieneltä. Tosin pitempänä versiona olisi vielä parempi ;), mutta ei ole syy edes harkita vaihtamista.

Vierailija
19/19 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli itsellänikin lyhyempi mies ja voi kuinka olinkaan rakastunut häneen!!! Nyt minulla on 189cm pitkä mies, mutta vieläkin muistelen joskus hyvin kaihoisasti tätä minua muutaman sentin (ehkä 5 cm) lyhyempää mussukkaani.