Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa ketä ei kavereiden fb-päivitykset ärsytä?

Vierailija
26.10.2010 |

Minusta on kiva lukea ihan kaikenlaisa fb-päivityksiä.

Älyköiden hauskoja lausahduksia, kotiäitien siivous- ja lapsijuttuja ja jopa niitä missä luetellaan missä ollaan milloinkin ja mitä on syöty :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lueskellut näitä fb-ärsyyntyneiden juttuja, ja haluan sanoa, ettei minua häiritse toisten statuspäivitykset, päinvastoin. Minua kiinnostaa tietää, mitä kavereilleni ja sukulaisille kuuluu.

- Päivitykset tyyliin "nyt talo kiiltää, tulin juuri lenkiltä ja leivoin pullaa": kiva tietää, mitä tutut puuhailevat.

- neuvolakuulumiset: miten voi haitata, jos kerran vuodessa tulee tieto lapsen mitoista? Suorastaan ilahduin viime kerralla, kun sain samalla vaatekoon selville lahjaa varten.

- perhekuvat: katson mielenkiinnolla.

- matkapäivitykset tyyliin "terveisiä Roomasta, seuraavaksi Firenzeen": ihan hyvä tietää, missä toinen menee ja voi kysellä tai antaa vinkkejä matkakohteesta, ehkä jopa sattumoisin on siellä päin itse ja voi tavata.

Kieltämättä ns. seksi- ja parisuhderiitapäivittäjiä ei fb-kavereihini ole koskaan kuulunutkaan, ehkäpä ne voisivat olla vähän liikaa. :)

Vierailija
2/3 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, mitä ihmisille kuuluu. Ja sekin kertoo paljon, mistä päivittävät, vaikkei varsinaisia kuulumisia jutuissa olisikaan. Joskus vähän hymyilyttää, kun jotkut niin kovasti rakentaa egoaan päivitysten kautta, esim. korostaa äitiyttään tai uraansa (tai "uraansa"), mutta ei sekään ärsytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaan, jos jotkut päivitykset oikeasti ärsyttää? Voi myös valita kaverinsa tai muokata feediä niin, ettei ärsyttävien tyyppien juttuja näe.